Afacerile Toneli urcă la 27 mil. euro
În afacerile grupului exporturile deţin o pondere de 14%, în timp ce vânzările în comerţul modern reprezintă 80% din business, iar comerţul tradiţional 6%. Cele mai importante pieţe pentru export sunt Bulgaria, Suedia şi Italia.
Una dintre tendinţe observate anul acesta în piaţă de profil este orientarea, din ce în ce mai mare, a consumatorilor români spre ouă ambalate în cantităţi mai mici.
„Spre deosebire de cofraje de 30 de ouă de exemplu, caserolele de 10, 6 sau chiar 4 ouă permit o alimentaţie bazată pe produse foarte proaspete. Conform datelor furnizate de Uniunea Crescătorilor de Păsări din România (UCPR), la nivelul anului 2015 avem un consum mediu de 250 de ouă/capita la nivel intern şi la nivel european o medie de 230 de ouă/capita”, afirmă Tony Khoury.
Un impact deosebit l-a avut şi legea 321, care a intrat în vigoare în luna iulie a acestui an, mai spune Khoury.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO.