Businessurile de copii, un succes și pe timp de criză
„Am observat că orice serviciu sau produs din domeniul copiilor este o nișă de succes. Pe lângă drăgălășenia produselor, mult mai atractive decât cele pentru adulți, intervine necesitatea. Dacă un adult poate renunța la a-și cumpăra o haină dacă nu este absolut necesară, la copii lucrurile nu mai stau deloc așa. Copiii cresc repede și au nevoi și dorințe, pe care părinții trebuie să le asigure”, este de părere Dan Penteleychuk.
Pasiunea nu poate să lipsească din ceea ce faci, dacă-ți dorești să ajungi acolo unde ți-ai propus!
Poate că această afacere merge atât de bine și pentru că în spatele ei stă pasiunea celor doi antreprenori. „Ne place ceea ce facem. Și credem că asta influențează mult modul în care privim această afacere și, mai mult, modul în care ea este privită de clienții noștri. Am început business-ul cu rochițe în această vară și deja putem declara că suntem mulțumiți de alegerile făcute și de drumul pe care am pornit”, adaugă Etienne Ignat.
Alegerea făcută de către cei doi antreprenori nu este deloc întâmplătoare. Mamele acestora sunt ambele croitorese și au copilărit în această lume fascinantă a hainelor create la comandă. Au văzut de-a lungul anilor cum mamele lor făceau oamenii și copii fericiți prin hainele create și au decis că este timpul să continue lucrul început de ele, să îi dea o tentă modernă, dar să păstreze calitatea și bucuria. Practic, așa a luat naștere Zizette, fetița a cărei mamă este o croitoreasă iscusită, care vinde rochițele create în magazinul online ce poartă chiar numele fiicei sale – Zizette.
Provocările, nelipsite de la demararea acestei afaceri
Au reușit în ceea ce și-au propus, clienții nelăsându-se prea mult așteptați, însă începutul nu a fost deloc unul ușor. „Au întâmpinat și provocări. În primul rând, noutatea afacerii în sine. Venim amândoi din domenii diferite și, la început, nu știam cum să ajungem la clienți și cum să le oferim ceea ce au nevoie. Apoi, faptul că suntem doi bărbați care și-au propus să vândă rochițe de fetițe. Ne-a fost un pic dificil să înțelegem consumatorul și să îi facem pe oameni să înțeleagă că este o pasiune care vine din copilăria influențată de mamele noastre croitorese”, mai spune Dan Penteleychuk.
„O altă provocare a fost faptul că amândoi mai făceam ceva pe lângă acest business și ne-a fost dificil să acordăm timpul suficient afacerii și să respectam toate termenele-limită pe care ni le-am propus. Dar am învățat repede și învățăm în continuare. Ne-am folosit de experiența fiecăruia, de toate resursele posibile, iar afacerea merge acum ca pe roate”, conchide Etienne Ignat.
Corsetul flexibil, elementul care-i diferențiază de concurență
Rochițele Zizette sunt personalizate pentru fiecare fetiță în parte, fiind făcute la comandă, pe mărimile ei. Rochițele pot fi purtate și în ani diferiți, datorită corsetului flexibil, lucru care le salvează pe mămici de cumpărarea prea multor rochii. Antreprenorii încearcă să își atragă clienții cu promoții frecvente și cadouri-surpriză periodice, fapt ce face achiziția mult mai facilă pentru mămici. Rochițele ajung între cinci și 15 zile de la comandă, în funcție de complexitatea rochiței și de numărul de comenzi lansate.
Comanda se face online, prin formularul special sau prin e-mail, dar și la telefon. Toate datele de contact sunt disponibile pe site-ul magazinului.