Chocolat Createur de Gout lansează al doilea Boutique Restaurant
Boutique Restaurant este încununarea a cinci ani de experienţă Chocolat, şi a peste 20 de ani de experienţă în artă culinară a creatorului conceptului, Tudor Constantinescu. De aceea, noul concept aduce cu sine un meniu spectaculos de inspiraţie franceză, unic în peisajul bucureştean prin atenţia la detaliu, ingredientele folosite dar si prezentarea deosebită.
“Am pus în acest meniu suflet, pasiune şi ani de experienţă. Am ascultat dorinţele clienţilor noştri şi am dorit să creem ceva cu adevărat unic, şi special. Mulţumim prietenilor noştri, Cătălin Botezatu care a creat uniformele inspirate de colecţia sa, Aviator, Ştefan Popa care a creat designul interior, furnizorilor, care ne-au adus cele mai bune, mai proaspete şi mai savuroase ingrediente, şi tuturor care au fost şi sunt alături de noi în această metamorfoză” spune Tudor Constatinescu, creatorul conceptului.
Noutatea pe care Boutique Restaurant o propune publicului este aducerea tradiţiei coacerii pâinii mai aproape de clienţi. Toate reţetele specialităţilor de pâine au fost rescrise, iar gama de produse extinsă. De asemenea, Chocolat Boutique cuprinde o selecţie deosebită de produse pe care clienţii le pot savura acasă: de la zacuscă gătită din cele mai naturale ingrediente, la dulceţuri şi desigur prăjiturile de semnătură Chocolat.
Meniul restaurantului, de inspiraţie franceză îmbină într-un melanj seducător, culoarea, gustul şi texturile pentru a purta clienţii într-o călătorie fabuloasă în lumea bunului gust şi a excelenţei culinare.
Astfel, în noul meniu se regăsesc preparate precum risoto nero di seppia cu caracatiţă şi sos de şampanie, un melanj delicios şi uşor, filet de halibut la abur servit pe cuib de spanac proaspăt, dar şi combinaţii inedite precum millefeuille de pere şi brânză roquefort pe pat de spanac ciufulit cu mentă şi sos de fructe roşii.
“Pentru a sărbători această relansare, am creat în laboratoarele nostre celebrele macarons, după reţete tradiţionale franceze, şi am adus chiar şi o noutate absolută pentru România: macarons cu foiţă de aur şi fois gras, un sortiment deosebit şi apetisant, care cu siguranţă va fi apreciat de clienţii noştri”, a mai spus Tudor Constantinescu.
Cât despre investiţie, Tudor spune că sumele alocate acestor transformări depăşesc jumătate de milion de euro, şi că metamorfoza Chocolat în Boutique Restaurant va continua, Tudor estimând că în următorii patru ani noul brand va valora 5 milioane de euro.