Dovada că până și cea mai proastă idee poate avea SUCCES
Acesta este motivul pentru care, atunci când Alex Craig i-a povestit prietenei lui că vrea să-și deschidă o afacere ce implica trimiterea unor mesaje prin poștă, prietena lui i-a spus că este cea mai proastă idee pe care a auzit-o vreodată.
Citește și Ideea GENIALĂ a unui antreprenor din NY: camere pe patru roți!
Dar, în ciuda acestui prim feedback, nu s-a lăsat păgubaș și acum trimite mesaje personalizate în toată America. Nu orice mesaje, ci unele scrise pe… cartofi, motiv pentru care afacerea lui se numește Potato Parcel, potrivit 11alive.com.
„Mi-a spus «Nu vei vinde nici măcar un singur cartof. Este cea mai proastă pe care am auzit-o vreodată.» În a doua zi de când am lansat Potato Parcel și ne-am promovat pe Reddit, am primit comenzi în valoare de 2.000 de dolari”, își aduce aminte Craig, care are 24 de ani și este din Texas, Statele Unite ale Americii.
Citește și Destrămarea unui mit: antreprenorii vin din familii înstărite?
Potato Parcel funcționează după o rețetă simplă: clienții intră pe site, comandă un cartof personalizat, care costă între 8 și 10 dolari (în funcție de mărime) și îl trimit anonim.
Tânărul antreprenor mărturisește că este un business profitabil în contextul în care a deschis magazinul online în luna mai a acestui an și a vândut până acum peste 2.000 de cartofi personalizați. Lunar, profitul Potato Parcel ajunge undeva pe la 10.000 de dolari.
Citește și Te naști sau devii antreprenor? Un nou studiu elucidează misterul
„Am expediat mii de cartofi în toate colțurile Statelor Unite ale Americii și, într-un mod mai ciudat, am avut un impact asupra vieții cuiva, chiar dacă pentru o fracțiune de secundă”, conchide Alex Craig.