Educație antreprenorială pentru a crește copii lideri
În țările civilizate, copiii sunt familiarizați de acasă și de la grădiniță, pe înțelesul lor, cu noțiuni care au legătură cu abilitățile financiare și antreprenoriale. De aceea, generațiile Y și Z, crescute cu cursuri de „home economics”, sunt mult mai întreprinzătoare în gândire și în acțiune. Luând exemplul culturilor antreprenoriale de succes din lume, un grup de lideri cu experiență în lucrul cu copiii și în dezvoltarea de programe și softuri educaționale au adus în România primul MBA dedicat copiilor.
Totul poate fi învățat, inclusiv succesul
MBA Junior este primul program integrat de educație antreprenorială pentru copii, cu scopul
de a-i ajuta pe cursanți să-și conduca viața către succes, în același mod în care un manager-antreprenor își conduce propria afacere. Copiii nu se joacă de-a afacerile, așa cum s-ar părea la prima vedere, ci se implică serios în cele mai distractive și inedite scenarii de învățare.
„Totul poate fi învățat, inclusiv succesul. Acesta este mobilul care ne-a animat în cei 4 ani cât a durat perioada de cercetare și dezvoltare a programei. Ne propunem să-i ghidăm pe copii pentru a putea să atragă, să genereze și să mențină succesul, indiferent de domeniul în care ei își vor dori să-l obțină”, declară Alexei Acsinte, co-fondator MBA Junior.
Managerii și antreprenorii transferă afacerilor pe care le administrează, propriile inabilități și propriile puncte de excelență, astfel încât să îi ajute pe copii să-și dezvolte cât mai multe zone de excelență, pentru a devini capabili să-și gestioneze responsabil și cu satisfacții propria viață.
Programul nu este o sumă de ateliere, ci este un program integrat care durează 3 ani școlari. Săptămânal, copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 12 ani, participă în grupe de maximum 12 cursanți, la sesiuni cu durata de 2 ore.