Fii propriul tău şef, dezvoltă-ţi propria afacere!
Philcare Franchise, compania care dezvoltă franciza bam boo, estimează că, în următorii trei ani, vor fi deschise aproximativ 30 de magazine bam boo operate în sistem franciză. În prezent, Philcare Franchise se află în discuţii cu posibili francizaţi în diverse oraşe din România şi din străinătate.
65.000 de euro, investiţia necesară deschiderii unui magazin bam boo
Investiţia iniţială necesară deschiderii unui magazin bam boo este de aproximativ 65.000 de euro pentru o locaţie în regim de închiriere de aproximativ 300 de metri pătraţi. Din investiţia iniţială, 7.500 de euro este taxa de franciză, aproximativ 24.000 de euro costurile aferente mobilierului şi aproximativ 30.000 de euro stocul de marfă, aceste date variind în funcţie de suprafaţa magazinului. Suma iniţială nu cuprinde renovarea spaţiului, un eventual depozit de chirie către proprietarul spaţiului, dacă este cazul, dar şi alte costuri inerente oricărui tip de afacere. Referitor la costurile de operare variabile, acestea sunt următoarele: costul produselor: aproximativ 40-45%, redevenţa: 8%, costuri de marketing: 2%, transportul produselor de la depozitul central către magazin: aproximativ 5%.
Va coordona dezvoltarea francizei atât pe piaţa din România, cât şi pe pieţele din Europa şi Asia
Carl Sampers, de naţionalitate belgiană, este Directorul General al companiei Philcare Franchise de la începutul anului 2012. Masterand în Economie în cadrul Universităţii Antwerp din Belgia şi Licenţiat în Informatică, Carl Sampers are o vastă experienţă în mediul de business, fondând si dezvoltând cu succes companii şi francize în domenii precum horeca, retail sau turism.
La sfârşitul anului 2007, şi-a deschis primul restaurant în regim de franciză Subway, iar şase luni mai târziu i s-a propus să dezvolte întregul lanţ de magazine Subway din Ungaria. Astfel, într-o perioadă în care Ungaria traversa una dintre cele mai dure recesiuni, Sampers a reuşit să deschidă 15 restaurante Subway în Budapesta şi în provincie. În 2010, Carl Sampers este cooptat în Consiliul de Marketing al Subway Ungaria, iar din luna septembrie a aceluiaşi an, vânzările înregistrate de Subway au fost, în fiecare lună, semnificativ mai mari decât media înregistrată în perioada similară a anului precedent.
La începutul anului în curs, Sampers a venit în România şi a preluat conducerea companiei Philcare Franchise unde va aplica expertiza acumulată în domeniul francizelor. În calitate de Manager General al Philcare Franchise, Carl Sampers va coordona dezvoltarea francizei bam boo atât pe piaţa din România (în primă fază), cât şi pe pieţele din Europa şi Asia.
Despre lansarea francizei bam boo pe piaţa locală, Carl Sampers, directorul general al Philcare Franchise, compania care dezvoltă franciza, declară: ”Notorietatea dobândită de-a lungul timpului şi încrederea clienţilor în brandul bam boo au determinat o creştere a numărului de solicitări de franciză. Astfel, după o analiză riguroasă a pieţei din România, am luat decizia de a lansa franciza bam boo. Ne poziţionăm ca parteneri de business pentru francizorii bam boo, oferindu-le toate serviciile de suport atât în fazele preliminare deschiderii magazinului, cât şi ulterior. Suntem convinşi că antreprenorii se vor bucura de această extraordinară oportunitate de business.”
Strategia de dezvoltare a francizei bam boo vizează nu numai centrele comerciale, ci şi spaţiile comerciale de sine stătătoare, cu o suprafaţă între 250 şi 300 de mp, din mediul urban (în oraşe cu aproximativ 70.000 de locuitori, în care nu există deja magazine bam boo)
Magazinele au un trafic mediu de aproximativ 2.500 de vizitatori zilnic
Sistemul de franciză bam boo pune accentul pe o ofertă de produse valoroase, la preţuri accesibile. Astfel, magazinele bam boo se adresează unei game largi de consumatori deoarece 75% din produsele bam boo au un preţ sub 20 lei, iar 50% au un preţ sub 10 lei. Rotaţia stocurilor este între 60 şi 90 de zile, iar preţul de achiziţie al produselor este foarte bun pentru o gamă largă de produse selectate cu atenţie pentru piaţa din România de către specialiştii bam boo în achiziţii. Un alt avantaj este reprezentat de faptul că layout-ul magazinului este flexibil şi poate fi adaptat în funcţie de tipul locaţiei. Toate aceste variabile, alături de notorietatea brandului bam boo şi încrederea clienţilor în brand, fac din franciză bam boo o oportunitate de business extraordinară.
Brandul bam boo s-a lansat în 2003, devenind unul dintre primele branduri care s-au impus pe segmentul de decoraţiuni interioare şi cadouri de pe piaţa din România. În prezent, compania număra 15 magazine la nivel national, amplasate în cele mai importante centre comerciale, aflate în Capitală şi în oraşe mari din ţară (Cluj Napoca, Iaşi, Constanţa şi Timişoara). Magazinele bam boo au un trafic mediu de aproximativ 2.500 de vizitatori zilnic.Bam boo este unul dintre cele mai cunoscute şi apreciate brănduri din România.Majoritatea locuitorilor din marile oraşe din România au cumpărat de la bam boo cel puţin o dată, mulţi sunt clienţi fideli.