În mediul antreprenorial românesc inovația este sabotată din interior
Magda Ropotan este consultant în inovaţie şi din această postura lucrează cu companiile şi startup-urile care doresc să inoveze organic, prin creativitatea şi contribuţia propriilor angajaţi. Momentan, clienţii ei sunt companii multinaţionale din afară – din toate zonele – retail, real estate, tech, finance, dar are mici proiecte cu startup-uri şi în România fiind şi profesor pentru startupurile la început de drum din cadrul Atelierelor de Antreprenoriat ale Romanian Business Leaders. Ea are o experienţă anterioară de peste 13 ani în resurse umane, ultima funcţie înainte de a se dezvoltă pe cont propriu a fost de HR Manager pentru Ikea Rusia.
Este printre puţinii profesionişti din Europa (şi primul din România) certificaţi de FORTH ca facilitatori de inovaţie şi acest lucru o ajută să abordeze inovaţia ca pe un proces structurat de învăţare, creativitate şi transformare de cultură organizaţională, în care managerii, angajaţii şi clienţii co-creează produse şi servicii în care cred şi de care piaţa are nevoie.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO