Cine va conduce Federația Industriei Hoteliere din România

Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR) anunță că, în urma alegerilor pentru structurile de conducere, Simona Constantinescu a obținut un nou mandat în fruntea organizației, pentru următorii doi ani.
Ca urmare a Adunării Generale, în cadrul căreia s-au desfășurat alegerile, Consiliul Director este format din următorii membri: Dragoș Anastasiu – Green Village Resort, Călin Ile – Ramada Sibiu, Ștefan Balaur – Continental Hotels România, Marius Băzăvan – Bacolux Hotels România, Andreea Bălaj – Horeca Cluj, Otilia Demian – Bacolux Hotels România, Raluca Bogdan – Radisson Blu Bucharest & Park Inn, Camelia Buburuz – JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Sebastian-Ionut Puznava – Patronatul Marea Mamaia Constanța și Victor Berceanu – Ramada Plaza by Wyndham Craiova. În Comisia de Cenzori, își continuă activitatea Sanda Almășan – Grand Hotel Continental și Grațiela Bădicu – Le Boutique Hotel Moxa.
FIHR susține că își păstrează ca direcții prioritare reprezentarea membrilor săi din domeniului turismului în dialogul cu autoritățile de reglementare, pe următorii piloni principali: participarea la consultări și negocieri pentru actualizarea legislației din domeniu și asigurarea unui mediu de afaceri predictibil, echitabil și competitiv la nivel european; digitalizarea raportărilor pentru eficientizare, debirocratizare și obținerea de statistici relevante pentru elaborarea de politici publice adecvate; susținerea programelor educaționale adaptate cerințelor pentru atragerea tinerilor în domeniul ospitalității; promovarea profesionistă, cu bugete adecvate, a României ca destinație turistică.
“În acest context global complex, cred cu tărie că dialogul constructiv dintre sectorul public și cel privat este piatra de temelie a evoluției sectorului turism. Vom fi alături de decidenții guvernamentali pentru a contura acele politici publice care vor transforma în bine industria noastră. Provocările legate de impredictibilitatea fiscală, cadrul politic încă sub influența campaniei electorale, o scădere a puterii de cumpărare coroborată cu tensiunile macro-economice globale și o imagine de țară slab promovată în străinătate și afectată de vecinătatea cu Ucraina sunt câțiva factori la care afacerile din turism sunt nevoite să găsească soluții în strategia de afaceri a acestui an si a anilor următori. Așadar, este timpul să transformăm potențialul imens al României turistice în rezultate concrete și competitive. Aceasta este misiunea noastră și agenda noastră de lucru pentru perioada următoare. Împreună, vom face din România o destinație turistică de referință, un loc unde vizitatorii se simt inspirați, bineveniți și dornici să revină“, declară Simona Constantinescu, președintele FIHR.

Foto: FIHR
Hotelierii cer investiții
Federația Industriei Hoteliere din România îndeamnă la acțiune imediată, prin crearea unor politici publice care să impulsioneze investițiile în infrastructura esențială, restaurarea cu grijă a monumentelor istorice, susținerea turismului balnear cu factorii naturali de cură unici și construirea unei imagini atractive a României ca destinație de top.
„Pentru aceasta, este necesară înțelegerea contextului și obiceiurilor de consum ale turiștilor, a căror decizie de a călători este influențată decisiv de reputația online, de imaginea destinațiilor creată de filme, festivaluri, evenimente culturale și competiții sportive de anvergură sau de capacitatea de a găzdui târguri și conferințe internaționale, având disponibilitatea conexiunilor de transport și siguranța de a călători”, arată sursa citată.
CITEȘTE ȘI: Cum îți poți pune ideile în practică fără să-ți fie teamă de critică
Foto articol: ID 29146078 © Aleksandar Todorovic | Dreamstime.com