După 14 ani în publicitate se va ocupa de strategia de dezvoltare a unei agenții de comunicare
Cu o experiență de peste 14 ani în publicitate, Laura Aldea a coordonat conturi de FMCG (P&G și, timp de 8 ani, Coca-Cola) și a contribuit semnificativ la mutarea HUB-ului regional de creație al Coca-Cola la București.
Ea mărturisește că debutul în acest domeniu în agenții mici i-a fost de folos, pentru că, astfel a avut
ocazia de a învăța câte puțin din toate „tainele” publicității, de la înțelegerea unui brand până la
coordonarea regională a campaniilor integrate.
„Din experiența mea de agenție, dar și de consumator, am observat că, doar de dragul creativității, publicitatea tinde să hiperbolizeze beneficiile până la punctul decredibilizării în fața unui public rațional. Încearcă, gustă, atinge sunt acționabile care construiesc o comunicare sănătoasă și aceasta va fi abordarea pentru extinderea portofoliului de clienți. Am găsit aici o echipă de oameni extraordinari, alături de care pot intra pe un teritoriu nou de comunicare și alături de care inovația trebuie să devină modus operandi”, spune Laura Aldea.
Laura Aldea va lucra în strânsă legătură cu echipa de management- Imola Zoltan, Managing Director, Lavinia Chican, Senior Partner, Ruxandra Vasilescu, Business Director Health și Raluca Dumitrescu, Senior Consultant – pentru identificarea de noi oportunități pentru diviziile companiei: FMCG, Health, Tech, Finance, Energy, Sport și Experiential Marketing.