Pablo Ferreirós Bennett intră în echipa Sfera Business!
“În acest moment, branding-ul personal a devenit extrem de important datorită apariţiei reţelelor sociale şi a modului în care companiile şi-au schimbat mentalitatea. În trecut, o persoană îşi desfăşura activitatea sub o companie umbrelă. În prezent, o persoană care lucrează pentru o companie poate să aibă marcă personală şi chiar să aibă mai mulţi adepţi şi o mai mare influenţă în social media decât compania pentru care lucrează. Cred că un brand personal este pur şi simplu o reflectare a valorilor, atitudinii noastre şi a ceea ce proiectăm în viata personală şi profesională. Este dificilă separarea trăsăturilor personale de caracteristicile profesionale, deoarece foarte des ele sunt identice.”, precizează Pablo Ferreirós Bennett.
Doctor în Marketing, Pablo Ferreirós Bennett a absolvit un MBA Internațional la Helsinki School of Economics, un MBA la Fundesem Business School, deţine un certificat "Leaders of learning" de la Harvard, a fost speaker la TEDx şi este autorul cartii "Business-ul în noua era digitală". Pasionat de educație, marketing și strategie, Pablo crede cu tărie că oamenii trebuie să se afle în centrul tuturor lucrurilor, iar succesul unei companii va depinde de atitudinea angajaţilor.
“Atitudinea este cu certitudine elementul cheie care diferenţiază profesioniştii şi conducătorii executivi – chiar şi în viaţa noastră de zi cu zi, atitudinea ne diferenţiază de ceilalţi. În prezent, creşterea numărului de ţări în curs de dezvoltare, în care costurile forţei de muncă sunt extrem de competitive, înseamnă că orice poate fi copiat – sisteme logistice, sisteme de calcul, preţuri, procese industriale etc. Cu toate acestea, singurele lucruri dintr-o organizaţie care nu pot fi copiate sunt angajaţii săi şi, mai important, atitudinile lor. Lumea nu este condusă de inteligenţă, ci de atitudini. Întotdeauna spun că o companie te angajează pentru abilităţile tale, dar te păstrează datorită atitudinii tale. Cred cu tărie că atitudinea, angajamentul şi atenţia deosebită pentru detalii fac diferenţa, iar acestea sunt cele trei reguli de aur pe care le am. Diferenţa dintre bun si excelent se află în detalii.”, declară Pablo Ferreirós Bennett.