Renault Group a anunțat numirea lui Katrin Adt în funcția de CEO al mărcii Dacia

Renault Group a anunțat numirea lui Katrin Adt în funcția de CEO al mărcii Dacia, înlocuindu-l pe Denis Le Vot, care părăsește compania. Katrin Adt, fost vicepreședinte la Mercedes-Benz, va face parte, de asemenea, din echipa de conducere a grupului și va raporta direct la Fabrice Cambolive, Chief Growth Officer al Renault Group.
„Sub conducerea lui Denis, Dacia a devenit o marcă puternică, cu o gamă atractivă de produse și cu o bază largă de clienți. În numele Renault Group, doresc să îi mulțumesc lui Denis pentru toate realizările sale de-a lungul anilor și să îi urez bun venit lui Katrin Adt, a cărei experiență în industria auto va fi un atu valoros pentru Dacia”, a declarat François Provost, CEO Renault Group.
Fabrice Cambolive, Chief Growth Officer al Renault Group, a adăugat: „Suntem încântați să o primim pe Katrin la conducerea Dacia. Cunoștințele și expertiza sa extinse în dezvoltarea afacerilor ne vor permite să continuăm momentum-ul mărcii și, mai ales, să abordăm împreună următoarea provocare: electrificarea gamei de produse «à la Dacia». Acum, când marca este consolidată pe podiumul pieței europene de retail, ne propunem să devenim un reper în domeniul vehiculelor electrificate”.
26 de ani de experiență în industria auto
Katrin Adt are aproape 26 de ani de experiență în industria auto. A lucrat pentru Daimler și Mercedes-Benz. Cu o pregătire în drept, aceasta a ocupat mai multe poziții de conducere: CEO Mercedes-Benz Luxemburg, VP Human Resources Development la Daimler, CEO al brandului Smart și CEO Mercedes-Benz Own Retail Europe. Recent, a condus Corporate Audit la Mercedes-Benz. Cariera sa, concentrată în principal pe vânzări și retail, a inclus transformări majore, precum tranziția brandului Smart către 100% electric. Katrin Adt este, de asemenea, implicată activ în promovarea diversității și mentoratul femeilor în tehnologie.
„Sunt încântată să mă alătur Renault Group și să preiau conducerea mărcii Dacia. Este un privilegiu să contribui la scrierea următorului capitol al acestei povești de succes, împreună cu o echipă excepțională. Modelarea afacerilor pentru viitor a fost întotdeauna motorul meu. Astăzi ne aflăm într-un moment crucial, atât din perspectivă tehnologică, cât și socială, în relația noastră cu automobilul. Dacia a demonstrat în mod constant relevanța abordării sale prin produse care răspund așteptărilor clienților. Dacia nu este doar o marcă, ci reprezintă o viziune curajoasă, inteligentă și accesibilă asupra mobilității.
Suntem mobilizați pe deplin, alături de toate echipele Dacia și ale grupului, precum și de furnizorii, partenerii și distribuitorii noștri, pentru a continua această călătorie extraordinară. Cu energie, ambiție și un scop comun, vom continua să provocăm convențiile și să oferim valoare reală clienților noștri”, a subliniat Katrin Adt, CEO Dacia.
CITEȘTE ȘI: Shionogi finalizează achiziția Torii Pharmaceutical și o transformă într-o subsidiară deținută integral
Foto: Renault Group