Trei noi manageri în departamente cheie consolidează echipa Depanero
„Consolidarea echipei de management face parte din strategia companiei de extindere pe piața locală și la nivel regional. De asemenea, urmărim creșterea numărului de parteneriate cu producători și retaileri și eficientizarea proceselor din punct de vedere comercial. Pentru următoarele luni, avem în vedere și implementarea programelor pentru dezvoltare profesională în interiorul Depanero și crearea de alternative inovative, prin care să le oferim clienților variante inedite și eficiente de soluționarea solicitărilor acestora”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.
Cu o experiență de peste 11 ani în resurse umane, ocupând roluri atât de specialist HR pe segmentelede compensații și beneficii, training șidezvoltare, recrutare, cât și de director de resurse umane în companii de eCommerce și retail, Irina Mincinopschi s-a alăturat companiei, la începutul lunii septembrie, în funcția de director de resurse umane. Ea va dezvolta strategia de HR a companiei, având ca priorități pentru acest an implementarea programelor de dezvoltare profesională, managementul performanței, precum și identificarea și cultivarea talentelor din organizație.
Începând cu 1 august, departamentul comercial și relația cu partenerii au fost preluate de Cristina Crangus. A absolvit în 2007 Facultatea de Relații Economice Internaționale din cadrul Academiei de Studii Economice și în 2008 și 2009, două masterate în Geopolitică și Relații Internaționale, respectiv Management și Comunicare în Afaceri. Are o experiență de peste nouă ani în domeniu și a lucrat în industria FMCG pentru GlaxoSmithKline, unde a condus echipa de vânzări și ulterior a gestionat relația cu marile lanțuri de retail din România. După o perioadă petrecută la British Romanian Chamber of Commerce, a preluat funcția de director comercial la Depanero. Din această poziție va fi responsabilă în perioada următoare de eficientizarea proceselor din punct de vedere comercial și de elaborarea și implementarea strategiei de creștere a numărului de clienți.
Funcția de Customer Experience Manager a fost preluată la 1 iulie de Iulia Palaghie. Ea este responsabilă de creșterea încrederii clienților în serviciile Depanero prin oferirea de răspunsuri prompte și soluții customizate la solicitările acestora. Iulia Palaghie are o experiență de nouă ani în Customer Care şi a lucrat în industria de telecomunicații la Orange România, unde a ocupat mai multe poziții, din care a gestionat relația cu clienții și a îmbunătățit calitatea serviciilor oferite de operatorul telecom. De la începutul lunii iulie și până în prezent, a implementat în cadrul Depanero proiecte precum sistemul de „call back” pentru clienții care doresc să fie reapelați în loc sa fie preluați direct de operatori și aplicația dezvoltată special pentru zona de recepție, care permite înregistrarea automată în sistem și afișarea numelui clientului în ordinea înregistrării.
Depanero este un brand nou pe piața de service electro IT din România, sub care își desfășoară activitatea cea mai mare firmă de service din România. Compania Depanero are prezență la nivel național, cu angajați proprii, acoperind aproape toate județele țării. Brandul Depanero este prezent pe piața din România din 2014, odată cu rebranding-ul companiei Servskills, înființată în 2011. Depanero livrează lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți.