Portret tată-fiică: antreprenoriatul, prin ochii a două generații
Să predai ștafeta în afaceri către tânăra generație nu este ușor, iar majoritatea oamenilor din business preferă să facă acest lucru treptat, procesul de succesiune întinzându-se pe perioade lungi de timp. Emil Morariu, 60 de ani, fost acționar al Bere Mureș, a avut o altă abordare și a dat mână liberă copiilor să își creeze propriile businessuri, după propriile idei, el doar finanțând aceste afaceri. Omul de afaceri și fiica sa, Adina Plopeanu, au răspuns provocării wall-street.ro de a vorbi despre antreprenoriat și mediul de afaceri ca reprezentanți a două generații de antreprenori.
În cazul fiicelor lui Emil Morariu, succesiunea nu înseamnă doar a prelua fraiele unor businessuri puse pe roate de tatăl lor, ci punerea în practică a propriilor idei și ridicarea propriilor idei antreprenoriale de la zero, cu sprijinul financiar al familiei. „Îmi doresc ca, la rândul meu, să am puterea să renunț la ideile mele și să sprijin ideile copiilor”, spune Alin Plopeanu, directorul general al companiei de construcții Construct Mapcom, ginerele lui Emil Morariu, la deschiderea hotel Privo, businessul creat de la zero de Adina Plopeanu, fiica lui Morariu, după o muncă migăloasă de 5 ani. Adina Plopleanu (33 ani) a realizat în Târgu Mureș un hotel cu o investiție de 7 mil. euro.
Citiți articolul integral pe wall-street.ro