Povestea ciocolatei cu dragoste de performanță
Dupa atatia ani la Wrigley Romania, cum ati ales Kandia Dulce?
Cred ca, dupa 21-22 de ani, pana la urma resimti nevoia unei schimbari, mai ales sub raportul unei provocari suplimentare, nevoia de a te intoarce sa poti sa reiei un ciclu de constructie mult mai consistent, si din punctul asta de vedere, Kandia a aparut ca o oportunitate mare, pentru ca este o companie, o organizatie, un mix de branduri cu care se pot construi foarte multe si este foarte ofertanta, ceea ce este iar foarte interesant. A fost interesant de asemenea sa fac schimbarea dupa 22 de ani in care m-am straduit sa promovez un brand sau o suma de branduri globale ale unei multinationale, acum sa ma ocup sa dezvolt un brand national.
Este o satisfactie foarte mare sa poti sa castigi cu un brand national intr-o competititie dura cu aceste branduri globale, care sunt si vor fi parte din realitatea noastra in orice domeniu, dar cred ca este foarte important pentru noi ca oameni, ca popor, ca economie, sa avem si branduri romanesti, branduri nationale relevante si performante.
Citește interviul integral pe Revista Biz.