O nouă revistă de business apare în România
Este revista prin care companiile din România învață să raporteze pe toate aspectele de CSR, iar stakeholderii învață să analizeze rapoartele de CSR, având în vedere că raportarea de CSR va deveni obligatorie începând cu anul 2017, conform Directivei Comisiei Europene (2014/95/EU). The CSR Report va fi singura publicație românească care va aborda în exclusivitate raportarea de CSR, atât la nivel național cât și internațional.
Cititorii noii reviste sunt oameni cu funcții de decizie din companii de top, manageri interesați de sustenabilitate sau antreprenori, respectiv CEO orientați spre dezvoltare durabilă. În același timp, ne adresăm și mediului politic, cel public sau academic, precum și celui diplomatic.
Revista apare în primă fază online și este disponibilă la adresa www.csrreport.ro. Pe termen mediu, publisherul urmărește lansarea revistei și în print, pentru o mai bună integrare online-offline. Vor exista și evenimente și proiecte speciale ale The CSR Report, astfel încât comunitatea de business să fie cât mai pregătită pentru raportarea de CSR, dar și pentru ceea ce presupune sustenabilitatea pe termen lung.
Conducerea revistei va fi asigurată de Alexandru Ardelean, unul dintre cei mai cunoscuți jurnaliști de business din România, cu o experiență de peste 12 ani în presa românească. Până să se alăture echipei The CSR Report, a ocupat pentru mulți ani poziția de senior editor la Biz. Odată cu preluarea poziției de redactor-șef al The CSR Report, Alexandru va conduce și diviza de publishing a The CSR Agency, din poziția de Managing Director. Divizia de publishing a fost înființată de Dragoș Tuță, fondatorul The CSR Agency, cu scopul de a educa piața din România și a de a oferi un suport media tuturor acțiunilor de CSR și mai ales celor legate de raportare.
În România sunt peste 750 de companii, cu peste 500 de angajați, care vor fi obligate să raporteze pe CSR din 2017.