Patru sfaturi pentru îmbunatăţirea ratei de conversie a siteului
Încearcă să scoţi în evidenţă beneficiile pe care le aduce produsul pe care îl vinzi, nu te mulţumi să prezinţi caracteristicile. Nu uita că oamenii nu cumpără un produs pentru caracteristicile lui, ci pentru beneficiul pe care îl oferă: de exemplu un toaster care prăjeşte mai repede pâinea. Deci, promovează o poveste pe care clienţii nu o pot refuza.
Scapă de elementele care ar putea distrage atenţia clientului şi ar putea să îl facă să părăsească site-ul. Clientul trebuie să urmeze o cale cât mai scurtă de la adăugarea produsului în lista de cumpărături până la efectuarea plaţii.
Crează o cale clară pe care utilizatorii trebuie să o urmeze. Conduce-ţi clienţii spre o anumită acţiune prin utilizarea de culori, indicii vizuale şi ierarhia de site. Nu vă fie teamă să spuneţi clientului ce vrei să facă: cumpară, faceţi click pe, citiţi, abonaţi-vă, etc. Clienţii tăi nu sunt siguri de ceea ce trebuie să facă, aşa că trebuie să le arăţi calea, potrivit smallbiztrends.com.
Ai grijă cum îţi plasezi produsele în site. Potrivit unor studii, atenţia asupra produselor scade odată cu prima mişcare a scroll-ului, însă începe să crească din nou când se ajunge spre finalul paginii.Studiază modul în care persoanele navighează pe siteul tău şi pomovează-ţi produsele în zonele cele mai vizitate.