Un start-up spaniol lansat și pe piața din România a obținut o investiție de 115 milioane de euro
„Prioritatea mea în acest moment este să investesc în extinderea echipei de tech și să continuăm optimizarea platformei pentru a oferi cele mai bune servicii pentru cei trei piloni principali ai companiei: livratorii, utilizatorii și magazinele partenere, pentru a ne poziționa ca primă alegere în materie de aplicație de delivery”, a declarat Oscar Pierre, CRO și co-fondator Glovo.
Așadar, în seria actuală de finanțare prestigioasa companie japoneză Rakuten, sponsor al echipei FC Barcelona, fondul Cathay Innovation și compania spaniolă Seaya Venture revin cu investiții.
Acestea cred cu tărie în modelul de business inovator și urmăresc promovarea expansiunii acestuia. Compania poloneză AmRest este unul dintre noii investitori care iau parte la shareholding-ul startup-ului din Barcelona. Investiția de 115 milioane de euro poziționează strat-up-ul ca fiind una dintre companiile spaniole care a primit cea mai mare investiție în 2018.
Compania beneficiază și de expertiza fostului director executiv al Uber, Niall Wass, cel care a condus afacerile în 50 de țări, din poziția de președinte al board-ului.
Glovo este o aplicație care îți permite să comanzi și să livrezi orice produs, din și în perimetrul orașului în care te afli. Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018.