Care sunt beneficiile promovării prin influenceri
În România, în ultimii ani, fenomenul a crescut accelerat, astăzi influencerii fiind nelipsiți din campaniile brand-urilor mari. S-a estimat că anul trecut investițiile în Influencer Marketing au depășit 3 milioane de euro pe plan local.
Urmărind cele mai noi tendinte, Evensys a inițiat un eveniment dedicat promovării prin influenceri din România și chiar din Europa Centrala și de Est. Pe 13 septembrie, la JW Marriott Grand Hotel, București, va avea loc Influencer Marketing Conference, eveniment conceput pentru a oferi răspunsuri relevante, care să vină în întâmpinarea marketerilor. Conferința va reuni 300 de practicieni din companii și agenții, precum și influenceri recunoscuți.
Conferința promite o zi plină de conținut și inspirație, cu exemple și know-how de pe 5 dintre cele mai mari piețe de influencer marketing din Europa: Suedia, Anglia, Germania, Franța și România.
Printre subiectele primei ediții se numără:
• Cum descoperi influencerii potriviți brandului tău
• Ce tip de influencer are cel mai mare impact în fiecare categorie de produse
• Ce obiective poate urmări o campanie de influencer marketing
• Ce fel de conținut poate fi folosit pentru a atinge anumite obiective
• Care sunt canalele potrivite în funcție de obiective
• Ce KPIs îți stabilești și cum măsori rezultatele campaniei cu influenceri
• Care sunt etapele și bazele colaborării cu influencerii
Printre vorbitorii acestei ediții se numără: Oliver Brügmann (Managing Director & Founding Partner, Visumate Germany), Alexandra Teja (Director of Customer Success, InfluencerDB Germany), Olivier Billon (Founder & CEO, YKONE France), Linda Hörnfeldt ( Founder, Influencers of Sweden), Mike Quien (Influencer) și alții.
Participarea la conferință este limitată la 300 de locuri, pentru a oferi cel mai bun cadru pentru socializare și schimb de experiență. La eveniment sunt așteptați să participe directori de marketing, șefi de departamente din agențiile digitale, media managers, jurnaliști, influenceri de pe diverse platforme, directori de comunicare și antreprenori.
Înscrierile la Influencer Marketing Conference se pot face direct pe site-ul evenimentului, în secțiunea de Înregistrare, până la data de 13 septembrie.
Acest material face parte dintr-un parteneriat media.