CEO-ul Marc Benioff marchează o nouă eră pentru Time
Time – o prestigioasă publicație fondată în 1923 și inițial condusă de către nu mai puțin prestigiosul magnat Henry Robinson Luce. O informație poate banală, dacă nu ar fi urmată de știrea unei tranzacții a prezentului, care a creat deja valuri în lumea analiștilor media internaționali.
Publicaţia Time tocmai a fost cumpărată de un miliardar din sectorul tehnologic pentru 190 de milioane de dolari. Este vorba despre fondatorul şi CEO-ul Salesforce.com, miliardarul Marc Benioff, care “s-a luptat” pentru a achiziționa Time cu suma de 190 de milioane de dolari,
“Familia Benioff cumpără Time în nume propriu, iar tranzacţia nu are legătură cu Salesforce.com (companie specializată în servicii de cloud, n.r.), unde domnul Benioff este preşedinte, co-CEO şi fondator”, se arată în comunicatul dat publicităţii de Meredith Corporation, compania care a scos la vânzare publicaţia. “Familia Benioff nu se va implica în deciziile administrative şi editoriale, de care se va ocupa “în continuare actuala echipă de conducere a Time”, potrivit aceluiaşi document.
Servicii precum campanii de marketing, abonamente, achiziţia de hârtie şi tipărirea publicaţiei
Mai precis, compania Meredith, împreună cu fraţii Charles şi David Koch au achiziţionat corporaţia media Time Inc., în cadrul unei tranzacţii de peste 2,8 miliarde de dolari, după cum notează Financial Times. Meredith a ajuns la o înţelegere financiară “multianuală” cu familia Benioff, pentru a furniza “servicii precum campanii de marketing, abonamente, achiziţia de hârtie şi tipărirea publicaţiei”, potrivit tot comunicatului de mai sus.
Lăsând oarecum la o parte faptul că unii dintre analiștii financiari americani comentează că Marc Benioff a marcat un teritoriu anti Trump, magnatul marchează o nouă eră pentru Time.
Marc Benioff se alătură astfel unui grup de miliardari care au cumpărat în ultimii ani mari publicaţii, precum şeful Amazon Jeff Bezos, care a devenit, în 2013, proprietarul The Washington Post, John Henry, ce deţine Boston Red Sox, care a achiziţionat The Boston Globe, şi Patrick Soon-Shiong, lider în biotehnologie, ce a cumpărat The Los Angeles Times.
Potrivit raportului pe 2016 depus de Time Inc., Time avea un tiraj mediu de 3 milioane de exemplare.
Sursa: Financial Times
Sursa foto: The CEO Magazine