Cum ar fi să poți să încerci un job înainte să aplici pentru el?
Majoritatea anunțurilor de recrutare îți cer o anumită experiență în domeniu. Ei bine, dacă abia ai ieșit de pe băncile facultății, cum faci să ai experiență? Și, până la urmă, de unde știi că îți place un anume loc de muncă? Te-ai gândit cum ar fi să poți să încerci un job înainte să aplici pentru el?
Cum piața muncii este într-o continuă schimbare, și companiile își revizuiesc comportamentul în acest sens. Playtika, o companie globală de jocuri pentru mobil și divertisment și centrul său R&D din București, lansează „Try before you apply”, o experiență distractivă și captivantă, filmată în biroul companiei din București, prin care invită candidații să experimenteze valorile și cultura organizațională definitorii pentru Playtika.
Inovație în comunicare, nu doar la nivel de produs – Cum ar fi să poți să încerci un job?
„Try before you apply” este o campanie care depășește zona videoclipurilor clasice, creând engagement și conținut printr-o experiență online interactivă, abordare diferită de cea cu care este obișnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al poveștii, având posibilitatea de a alege modul în care se desfășoară narațiunea.
„Campania de recrutare are la bază o experiență semi-interactivă, gamificată, construită pe patru niveluri – fiecare nivel corespunzând uneia dintre valorile noastre: Dare to challenge, Run with the pack, Make it count, Cut to the Chase. Această campanie este, de fapt, o provocare pe care o lansăm, prin care potenţialii candidaţi au ocazia de a experimenta o zi de lucru în cadrul companiei Playtika”, declară Amram Guttman, VP R&D Playtika.
Concept creativ
Conceptul creativ a fost dezvoltat pornind de la faptul că în domeniul IT, eficiența și caracterul practic sunt 2 dintre cele mai apreciate caracteristici și, cum în zilele noastre, totul poate fi testat înainte de a lua o decizie, de ce să nu poți testa și un job, pentru a vedea dacă este potrivit pentru tine? Astfel că, această campanie, în loc să le spună potențialilor candidați ce înseamnă Playtika, îi introduce pe aceștia în poveste, prin joc.
Provocarea este lansată de Ionuț Rusu, ambasadorul Playtika și ghidul virtual din clipul interactiv al campaniei.
„Colaborarea cu Ionuț aduce o infuzie de umor și conferă memorabilitate campanie“, completează Andreea Caraman, Marketing & Communication Manager Playtika.
Campania a fost lansată în luna februarie și se desfășoară în mediul digital și pe platformele de social media.
Testează experiența! Accesează acest link și vezi dacă te potrivești în echipa Playtika.
Acest material este de tip advertorial.