Evenimentele hibride sunt la mare căutare și în 2022
Platformele digitale se îmbunătățesc pe zi ce trece pentru a satisface cât mai multe dorințe clienților. IC Events, platforma de engagement digital dezvoltată de Internet Corp a înregistrat o creștere de 400% în anul 2021. Platforma a atras primii parteneri și utilizatori internaționali și și-a diversificat oferta cu proiecte complexe livrate atât pentru lideri din industria locală cât și internațională, precum VTEX și IKEA. S-a dovedit clar că evenimentele hibride sunt la mare căutare și în 2022.
Cu ajutorul unor noi module lansate anul trecut – precum zona de Social Lounge ce facilitează întâlnirile în camere virtuale și o funcționalitate specială dedicată conferințelor de presă care oferă posibilitatea programării interviurilor online, cu servicii de design și dezvoltare personalizate, companiile care au organizat evenimente pe această platformă au reușit să creeze experiențe digitale cu adevărat excepționale, direct integrate în mixul propriu de marketing.
Creștere 100% a numărului de evenimente și 400% a numărului de participanți
Platforma oferă servicii 360°, de la pachete standard pentru evenimente online sau hibride care pot fi implementate în timp record până la proiecte complete de marketing cu servicii premium de live streaming, atât la distanță cât și în locație cu propria echipă tehnică. Numărul evenimentelor organizate prin platforma IC Events a crescut cu 100% YoY.
„Una dintre cele mai importante tendințe ale evenimentelor online și hibride pentru 2021 a fost nevoia de a oferi clienților și utilizatorilor modalități flexibile de a viziona și de a interacționa cu conținut de orice fel din cadrul unui eveniment. Dacă numărul de persoane din cadrul platformei a atins o creștere record de 400%, numărul de vizionări a crescut de la 200.000 în 2020 la 1 milion de vizualizări în 2021. Aceste cifre ne oferă o indicație clară că oamenii revin de mai multe ori pentru a vizita scena virtuală dedicată unei conferințe sau unui eveniment. Din acest motiv, oferim companiilor partenere posibilitatea de a-și menține scenele virtuale active o perioadă îndelungată de timp după terminarea propriu-zisă a evenimentelor, permițându-le în acest fel să crească engagementul și reach-ul informațiilor prezentate.”, declară Liana Nicolae, Project Manager IC Events.
Engagement la superlativ: sondaje, sistem de vot și noul Mega Booth
IC Events introduce noi modalități prin care companiile își pot implica mai mult publicul și pot asigura o experiență cât mai interactivă în orice eveniment. Interesul participanților crește odată cu introducerea sondajelor sistemelor de vot și a e-mailurilor automate de feedback, iar noul modul Mega Booth, care oferă un redesign complet al Zonei Expo cu opțiuni de livestream direct din stand, galerii extinse pentru imagini și video, descărcarea de broșuri sau prezentări oferă o vizibilitate mai mare partenerilor. Noul modul adresat Zonei Expo oferă acum și posibilitatea de a stabili întâlniri direct la stand, în format live video, cu reprezentanții unei companii în camere de discuții securizate.
Dacă dorești să vezi Calendarul IC Events 2022 și să te înscrii la evenimente găsești detalii pe site-ul platformei.