„Am investit într-un start-up care a crescut și a devenit o companie profitabilă. Acum este momentul să reiau ciclul, să investesc în noi companii aflate la început. Am decis, împreună cu partenerii, să nu dezvăluim public valoarea tranzacției. Pot să vă confirm că, din punctul meu de vedere, este un exit de succes - am realizat un profit de peste 100% în urma acestei investiții“, spune Mugur Frunzetti.
Frunzetti este cunoscut în piață ca investitor cu apetit pentru start-up-uri. A investit în industria alimentară, în muzică, în retail, în asigurări, în ecommerce, în publishing etc. Din toate afacerile se pare că a ieșit la momentul potrivit.
România, o piață prea mică și care merge într-o direcție greșită
„Aș spune că investesc în oameni cu potențial și ambiție, pentru că idei sunt nelimitate, resurse financiare găsim, problema sunt oamenii care să fie pregătiți să ducă la bun sfârșit un proiect. Majoritatea tinerilor antreprenori cred că o să devină «patroni» și vor munci alții pentru ei, realitatea fiind însă că ei vor munci câte 12-14-16 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, mulți ani de acum înainte, dacă vor să reușească. Ca domenii sunt interesat de tehnologie, de ecommerce și de zona financiară. Și mă focusez 99% pe piața externă. România este încă o piață prea mică și care merge, din păcate, într-o direcție greșită (ca economie și ca societate)”, spune Mugur Frunzetti.
Mugur Frunzetti a investit 500.000 euro în Retargeting.biz, start-up de tehnologie fondat în 2013 de tânărul antreprenor Rareș Bănescu. Frunzetti este foarte mândru de evoluția companiei și consideră că este momentul oportun pentru exit.
Generația Z nu mai privește aplicațiile de la birou ca pe simple instrumente de lucru, ci ca pe o extensie a culturii instituției, iar experiența digitală poate înclina decisiv balanța între a accepta sau a refuza un job.
Cum duci mai departe spiritul unei organizații antreprenoriale, lider de piațǎ, cu o istorie de peste 27 de ani şi peste 8.000 de angajați şi colaboratori.
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală.
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.
De zece ani la conducerea uneia dintre cele mai mari companii de creditare non-bancară din România, Florin Bâlcan a învățat că finanțele nu se conduc doar cu cifre, ci cu echilibru, empatie și discernământ.
Într-un dialog între generații, Cătălina Marinescu Pîslă, Group HR Director Policolor-Orgachim, și fiica sa, Valentina Pîslă, studentă la Sociologie și HR Intern la Danone, vorbesc despre esența unei cariere în HR
Creează punți și încredere, nu doar mesaje. Transformă diplomația dintr-un exercițiu de imagine într-o artă a relațiilor reale. Trasează hărți acolo unde granițele dintre culturi, organizații, interese și putere devin neclare.
Fiecare echipă trăiește dintr-un flux constant de decizii mărunte. Alegerea tonului într-un email, felul în care un coleg răspunde la o întrebare, ordinea în care un task primește atenție, toate par detalii, dar ele trasează direcții subtile.