Reducerea costurilor, dar si discretie si inovatie
Desi in Bucuresti se defasoara cea mai mare parte a activitatilor companiilor de BPM, orase precum Timisoara, Brasov, Iasi, Bacau sau Cluj-Napoca vin repede din urma, gratie asezarii lor in preajma centrelor universitare.
Tara noastra detine multe atribute strategice: cunostinte avansate de limbi straine, forta de munca foarte bine pregatita, proximitatea si conexiunea culturala cu Europa de Vest precum si stimulente guvernamentale pentru companiile care genereaza noi locuri de munca.
WNS a deschis primul birou in Bucuresti in 2007, avand 45 de angajati. Sapte ani mai tarziu, in 2014, sunt peste 400 de angajati. “Centrul din Bucuresti este o veriga importanta a retelei noastre de livrare de servicii catre unele dintre cele mai importante companii din lume. Angajatii nostri ofera suport partenerilor companiei activand in diverse industrii si servicii, vorbind fluent 17 limbi europene”, spune Catalin Iorgulescu, Managing Director, Romania Operations.
WNS ofera servicii catre parteneri din domenii variate, precum cel hotelier, financiar-bancar, asigurari, transporturi si logistica, industria miniera, utilitati, sanatate, retail si servicii profesionale. Serviciile noastre acopera un spectru larg, in functie de solicitari: contabilitate, customer care, cercetari si analize de piata, achizitii, asigurand atat activitati de front-office, cat si de back-office.
“WNS crede cu adevarat in parteneriatele durabile care sustin clientul in atingerea obiectivelor sale. Acest lucru inseamna ca furnizorul de servicii trebuie sa isi insuseasca modul de lucru al clientului, in timp ce operational il ajuta sa isi indeplineasca obiectivul de afaceri”, adauga Catalin Iorgulescu.
WNS le ofera angajatilor posibilitatea sa invete si sa se dezvolte. Exista programe de formare adaptate nevoilor celor care doresc sa-si consolideze cunostintele si abilitatile intr-un anumit domeniu. Academia Learning and Development, deja recunoscuta la nivel global prin premiul acordat de ASTD (American Society for Training and Development), ofera programe de dezvoltare de top in diverse domenii cheie pentru companie.
De asemenea, WiNS, programul de Talent Management din cadrul WNS, identifica talentele de top din organizatie, pentru ca apoi sa le dezvolte pentru viitoare roluri in care acestea vor sa activeze.
League of Champions, noul program de “Reward and Recognition” care ruleaza pe platforma online, permite aprecierea si gratificarea angajatilor la orice nivel, atat in flux vertical (de jos in sus sau de sus in jos), cat si orizontal (de la coleg la coleg), incluzand parametri precum performanta, inovatia sau valorile promovate de companie.
“Sunt mai multe metode prin care recrutam in WNS. De la anunturi de angajare in presa nationala si regionala, la cele postate prin internet si social media. Una dintre metodele care a functionat foarte bine pentru noi a fost programul de recomandari interne care da ocazia angajatilor existenti sa recomande cunostinte pentru pozitiile deschise si sa castige un bonus pentru asta”, spune Catalin Iorgulescu. In plus, participa la targuri de cariera si la evenimente in universitati.
Avantajele externalizarii
- O abordare holistica in livrarea serviciilor: toate departamentele din companie sunt integrate cu industriile si clientii pentru care furnizeaza servicii.
- Tehnologie specifica mediului BPM: Analiza proceselor si tehnologia adecvata sunt incluse in toate solutiile oferite. Au fost portate procese pe platforme tehnologice de ultima ora, ceea ce a asigurat standardizarea si eficientizarea in cadrul locatiilor si echipelor companiei.
- Inovatie si parteneriat: WNS are un departament dedicat, numit Capability Creation Group (CCG), al carui rol este sa dezvolte solutii inovatoare pentru clienti. Solutiile functioneaza foarte bine la client datorita discretiei si integrarii urmarite pe parcursul intregii colaborari.
O companie premiata
WNS este o companie de top din domeniul BPM, prezenta la nivel global in 34 de centre situate in tari precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, China, Costa Rica, India, Filipine, Polonia, Africa de Sud, Sri Lanka si, bineinteles, Romania. Prin intermediul a 27.000 de angajati ofera sevicii profesioniste de contabilitate, customer care, cercetari si analize de piata, achizitii pentru 200 de clienti, din 10 industrii.
“Cunoasterea intima a industriilor clientilor nostri, impreuna cu expertiza functionala, deschiderea catre noi parteneriate si paleta larga de servicii oferite, ne permit sa aducem valoare adaugata in business-ul multor companii importante din intreaga lume. Obiectivul nostru principal este sa cladim o organizatie solida, apreciata atat de catre clientii nostri, cat si de catre angajati, parteneri de afaceri, investitori si comunitatea in care traim”, spune Catalin Iorgulescu.
WNS a castigat in 2014 ASTD BEST Award, SSON Australasia Excellence Award, CUBICSM Award si a fost recunoscuta drept „Echipa Anului in Global Learning and Development”, premiata la TISS-Leapvault CLO Awards in 2013 pentru initiativa in Talent Management si Leadership Development.