Springer & Jacoby România are un nou director de creaţie
„Îmi propun să adaug experienţa dobândită până acum la spiritul german al agenţiei conduse de Raluca Simu. De asemenea, să animăm cât mai creativ comunicarea brandurilor cu targetul, câteva lucrări bune de înscris în competiţii şi o masă de fussball sunt în capul listei de to dos”, consideră Adrian Ghiţă.
Citește și Alex Milcev, noul Director de Asistenţă fiscală şi juridică la EY România
„Numirea lui Adrian Ghiţă că Director de Creaţie al Springer & Jacoby este o mişcare naturală care continuă strategia de adaptare la cerinţele clienţilor noştri. În ultimii ani, având în vedere noile trenduri de consum, ni se cere focus tot mai mare pe zona de în-store marketing, special events şi digital, deci avem nevoie de oameni cu experienţă în aceste arii”, a adăugat Raluca Simu, Managing Partner.
Adrian Ghiţă este de formaţie Art Director și este pasionat de strategia de comunicare. Cu o experiență de 10 ani în publicitate, a lucrat în agenții precum Grafitti BBDO, Cohn&Jansen şi Mercury 360, pentru clienţi ca Wrigley, Romtelecom, Dacia Renault și Lay’s.
Citește și Hortensia Năstase este noul Vicepreședinte al grupului Lowe
Springer & Jacoby România, membră a IAA (Internaţional Advertising Association) începând cu anul 2009, este una dintre importantele agenţii de publicitate full service din România. Are în portofoliu clienţi precum Henkel, Merck, Medochemie, Austrotherm, Schachermayer, Malaysian Palm Oil Council, Foradex, Scavia, Vionnet şi alte nume importante.