Un iPad numai bun de dus la birou, noua idee Apple pentru a frâna scăderea vânzărilor
Gigantul tech a realizat în acest scop parteneriate cu cel puțin 40 de companii producătoare de software de business. Împreună cu aceștia, Apple vrea să dezvolte mai multe rețele de aplicații interconectate utile pentru afaceri, scrie Wall Street Journal, preluat de Time. Este vorba, printre altele, despre soft de contabilitate, creație de prezentări pentru vânzări sau sisteme pentru puncte de desfacere (adică magazine).
Apple și cei 40 de parteneri susțin în acest sens și seminarii la care invită oameni de afaceri din variate domenii pentru a-i informa și dezbate asupra utilității aplicațiilor viitoare.
Demersul Apple vine într-un context în care, după interesul uriaș arătat tabletelor iPad la lansare și în primii ani, profitul rezultat din vânzarea lor a ajuns să scadă cu 24% în ultimul semestru. Vânzările sunt însă în scădere de peste un an și jumătate. Analiștii economici estimează că pariul extinderii iPad către zona de business poate fi câștigător, cu toate că Apple găsește aici competitori serioși – Microsoft, Google și Samsung.
Intențiile Apple au devenit clare anul trecut, odată cu semnarea primului parteneriat cu IBM în scopul creării acestei colecții de aplicații și servicii dedicate afacerilor și companiilor.