YouTube schimbă politica. Postarea de pe blogul oficial
Reprezentanţii YouTube au scris pe blogul oficial că au ajuns la aceste praguri după o analiză amănunţită şi conversaţii cu creatorii de conţinut.
„Aceste praguri vor permite să ne îmbunătăţim în mod semnificativ capacitatea de a identifica creatorii care contribuie pozitiv la comunitate şi de a ajuta la creşterea veniturilor acestora. În 20 februarie 2018, vom implementa aceste praguri şi va exista o perioadă de graţie de 30 de zile. La acea dată, canalele cu mai puţin de 1.000 de abonaţi sau 4.000 de ore vizionate nu vor mai putea câştiga bani pe YouTube”, se arată în postarea de pe blogul oficial YouTube.
„Când canalele ajung la 1.000 de abonati şi 4.000 de ore de vizualizări, acestea vor fi automat reevaluate în conformitate cu criterii stricte pentru a ne asigura că respectă politicile noastre. Deşi aceste modificări vor afecta un număr semnificativ de canale, 99% dintre cei afectaţi au făcut mai puţin de 100 dolari în ultimul an, cu 90% câştigând mai puţin de 2,50 dolari în ultima lună. După o analiză atentă, credem că acestea sunt compromisuri necesare pentru a proteja comunitatea noastră” , spune Neal Mohan, Chief Product Officer YouTube, potrivit independent.md.
În plus, să nu omitem un fapt important: compania care deţine YouTube, Alphabet Inc., a anunţat chiar la finele lunii decembrie 2016 că în 2018 intenţionează să crească numărul angajaţilor care analizează şi elimină materialele violente sau extremiste de pe platforma video.
În fapt, YouTube ia măsuri ferme pentru a-şi proteja utilizatorii împotriva conţinutului necorespunzător, prin politici mai stricte şi prin echipe mai mari de aplicare a acestora, după cum scria, într-o postare pe blog, Susan Wojcicki, CEO al YouTube.
"Acţionăm de asemenea ferm împotriva comentariilor, lansând noi instrumente de moderare a comentariilor şi, în unele cazuri, eliminând cu totul comentariile", a spus Susan Wojcicki. Obiectivul este ca numărul angajaţilor Google din întreaga lume responsabili cu eliminarea materialelor care ar putea încălca politicile companiei să ajungă la 10.000 în 2018, a mai afirmat ea.
În altă ordine de idei, dar pe același subiect, YouTube este canalul pe care internauţii îl preferă într-o măsură mai mare atunci când vine vorba despre conţinut postat de influenceri online, urmat de Facebook.