Trei modalităţi prin care managerii pot economisi bani
În primul rând trebuie sa ţii minte că diminuarea costurilor nu reprezintă întotdeauna cea mai bună soluţie. Ar trebui să te concentrezi pe analizarea atentă a facturilor şi să verifici dacă tot ceea ce este prezent pe acea listă are preţul pe care l-ai văzut în momentul în care ai decis să faci acele achiziţii. Există posibilitatea ca pe acea factura să apară greşeli şi, dacă nu eşti atent, ai putea să plăteşti mai mult doar pentru că nu ai verificat preţul produselor cumpărate. De asemenea, ar trebui să analizezi daca tot ceea ce se află pe factură îţi este neapărat necesar.
Nu în ultimul rând ar trebui să verifici periodic lista de furnizori şi evoluţia preţurilor solicitate de aceştia. Dacă unul din furnizorii tăi decide să crească nejustificat de mult preţurile produselor sale sau consideri că suma solicitată de acesta e prea mare, alege să întrerupi colaborarea cu furnizorul.
Urmand aceşti paşi şi acordând o mai mare atenţie părţii contabile, ai putea ajunge să economiseşti bani şi să nu mai fii nevoit să apelezi la reduceri de costuri.