Un fast-food nu este un business de succes. 90% dintre fast-food-uri se închid după un an
Vedem fast-food-uri la orice colţ de stradă, pe oriunde trecem, în mall-uri şi în centrul oraşului şi, în plus, vedem cozi interminabile pentru shaorma, kebap sau alte produse făcute şi servite repede, în cele 3 minute ideale, şi probabil ne spunem în gând "ce ar fi să îmi deschid şi eu o shaormerie, că se vinde". Dar oare se vinde, oare este fast-food-ul cu adevărat un business de succes. Iată ce a declarat proprietarul unuia dintre cele mai mari lanţuri de fast-food din ţară pentru WALL-STREET.RO.
În 2012, când avea 26 de ani, Ştefan Mandachi, de profesie avocat, a început să guste la propriu o idee de business pe care o avea încă din facultate: un restaurant de inspiraţie grecească care s-a extins în ţară în lupta cu KFC şi McDonald's. Această este, pe scurt, povestea restaurantelor Spartan, care au transformat gustul grecesc în afaceri de 12 milioane de euro.
Vorbind astfel cu tânărul antreprenor despre povestea afacerii sale, l-am întrebat dacă fast-food-ul este un business de succes şi dacă încurajează alţi tineri să deschidă o shaormeri sau orice înseamnă mâncare preparată rapid.
Citește mai multe pe WALL-STREET.RO.