Recomandările editorilor
-
Piața globală a bunurilor de lux second-hand va exploda până în 2030: estimări de 360 de miliarde de dolari
Piața internațională a bunurilor de lux second-hand este pe cale să înregistreze o creștere spectaculoasă în următorii ani, potrivit unui raport publicat de Boston Consulting Group (BCG) împreună cu Vestiaire Collective -
ANALIZĂ XTB: Calculatoarele cuantice, noul motor al imaginației investitorilor
Domeniul calculatoarelor cuantice a stimulat nu doar imaginația investitorilor, ci și randamentele portofoliilor celor care și-au angajat capitalul în direcția acestuia, susține Claudiu Cazacu, consultant de strategie în cadrul XTB România, într-o analiză. -
Longevitate în carieră. Barbra Streisand: Imaginează-ți cât de plictisitoare ar fi viața dacă am fi cu toții la fel
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste înaintate. Astăzi vorbim despre Barbra Streisand (83 de ani). -
Samir Karia, Citibank: Abilitățile îți deschid ușa, dar caracterul te face indispensabil
Întrebarea fundamentală pe care și-o pun liderii și strategii de HR a rămas, în esență, aceeași de-a lungul anilor: ce anume transformă un bun profesionist într-un talent indispensabil pentru viitorul companiei?
Leadership
-
Jason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Longevitate în carieră. Barbra Streisand: Imaginează-ți cât de plictisitoare ar fi viața dacă am fi cu toții la fel
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste înaintate. Astăzi vorbim despre Barbra Streisand (83 de ani). -
„Mi-ar plăcea” și un business de mii de tricouri: povestea Tombabe
„Mi-ar plăcea”, „Pe care”, „Futu-i”, „Am vorbit. S-a rezolvat. Nu se poate”, „Cine v-a lucrat aici”, așa sună o parte dintre mesajele pe care Ina Biebel (Tombabe) le imprimă de peste 6 ani pe tricouri, șepci, borsete, sacoșe sau șosete. -
Cum și-a făcut Gen Z propriile știri | Ideile noilor generații
Social media a devenit locul de unde mai toată lumea își ia știrile. Iar Generația Z, prima crescută pe rețele de socializare, schimbă regulile jocului.