abilitate
-
Viteza și multitasking-ul par să dicteze ritmul profesional, iar ascultarea activă rămâne unul dintre cele mai valoroase instrumente pentru succesul în orice domeniu. Indiferent dacă vorbim despre leadership, vânzări, HR sau management de proiect, capacitatea -
Hack The Zone Conference & Challenges
Ești pasionat de Ethical Hacking sau cunoști pe cineva interesat de acest domeniu? În luna Octombrie, echipa Hack The Zone a organizat un eveniment care-i provoacă pe cei talentați să-și demonstreze abilitățile. -
Biroul - a doua ta casă și organizarea eficientă a acestuia
De câte ori nu ai rămas până târziu la birou să rezolvi lucruri urgente? Cum îți place să fie spațiul în care lucrezi? Preferi să ai colegii lângă tine sau să ai propriul birou? Cea -
„Cea mai importantă este dezvoltarea abilităților legate de gândirea critică”
Dr. Alin T. Băiescu, Founder & CEO al Asigurări & Business CONSULTANTA, este absolvent al unui EMBA
în cadrul Hull University Business School și povestește despre experiența sa în Ghidul MBA, ediția 2018.
În ultimii 20 de ani, mi-am concentrat pregătirea academică pe zona financiară. Sunt absolvent al Facultății de Științe Economice din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, dețin un, doctorat în domeniul financiar, sunt Associate al Life Management Institute din SUA. La aceasta s-au adăugat traininguri de specialitate în domeniul asigurărilor și al managementului. -
Gianpiero Petriglieri, invitatul special al Galei Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane 2018
Umanizarea leadership-ului şi dezvoltarea abilităţii liderilor de a înţelege, respecta şi răspunde la interesele şi aspiraţiile oamenilor pe care îi conduc – acestea sunt preocupările din centrul activităţii de cercetare şi consultanţă corporativă a lui Gianpiero Petriglieri, invitatul Galei HR Club din data de 4 aprilie 2018. -
Cum poate un lider să câștige încrederea celor din jur
Mult timp am crezut că oamenii din jurul meu trebuie să aibă încredere în mine în mod natural: de la mine se vede că sunt de cuvânt și transparent, eu zic că îmi pasă de ei și îi ascult, fac tot ce cred că este necesar, sunt în preajma lor la nevoie, caut mereu să armonizez interese și am intenții bune. -
7 abilități necesare marketerilor în 2016
Potrivit unui studiu realizat de Institutul pentru Productivitate Corporatista (Institute for Corporate Productivity),abilitățile și competențele nontehnice conduc o companie către succes. 83% dintre organizațiile respondente, cu un număr mai mare de 10.000 de angajați, recunosc importanța majoră a acestor abilități și aportul oamenilor care le dețin la succesul companiei. -
Managerul - combinaţia câştigătoare dintre uman şi profesional
Cred că v-am convins până acum că nu există rețeta perfectă pentru a fi un manager de succes. Managementul este și artă și știință. Dacă ştii să faci o combinaţie reuşită între resursa umană, cea tehnică, cea financiară și informația necesară în atingerea obiectivelor de afaceri, eşti cu siguranţă pe drumul cel bun. -
5 întrebări binecunoscute pe care liderii nu ar trebui să le pună niciodată
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Priceperea de a pune întrebări pertinente este, fără niciun dubiu, o abilitate de leadership valoroasă. Faptul că ei pun întrebările potrivite îi poate ajuta pe liderii din mediul de afaceri să anticipeze schimbările, să sesizeze oportunităţile şi să profite de ele, precum şi să îşi îndrepte organizaţiile în noi direcţii.
-
Tinereţea, o altă rasă
Trăim în era vitezei şi deja nu mai este un lucru neobişnuit. Tinerii vor din ce în ce mai multă independenţă, care se reduce la două cuvinte: libertate şi bani.
-
Liderul, un arhitect carismatic
Când vorbim despre leadership, cel mai frecvent ne referim la viziunea pe care un lider ar trebui să o aibă și la carisma lui – acea abilitate misterioasă prin care liderul îi influențează pe cei din jurul său să îl urmeze. Carisma este baza influenței pe care o are un lider.
-
Cum ajungi să stăpâneşti o nouă abilitate
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.
Noi, toţi, vrem să devenim mai buni la ceva. La urma urmei, autoperfecţionarea e necesară ca să putem avansa la serviciu. Întrebarea este, odată ce ştii la ce vrei să fii mai bun – fie că este vorba despre susţinerea unor prezentări publice, despre utilizarea social media sau despre analizarea informaţiilor –, cum anume începi? Bineînţeles, tehnicile de învăţare pot varia în funcţie de abilitatea pe care vrem să o stăpânim şi de fiecare persoană în parte, dar există şi câteva reguli generale pe care le poţi urma.
-
„Performanţa nu are legătură cu educaţia, ci cu abilitatea de a mobiliza”
Andreea Ionescu, People Catalyst al ConsultWare și Brand Communication Manager la be nat (concept românesc de eat in și take away), a stat de vorbă cu redactorii revistei CARIERE şi le-a povestit puţin despre businessul în care activează, despre parcursul profesional, dar şi despre echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională. Filosofia acesteia de viaţă se rezumă la un singur cuvânt: acum!
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.