afacere de succes
-
Stephanie Abrams Cartin, scriitor pentru entrepreneur.com, are câteva sfaturi în materie de business pentru cei care vor să înceapă propria afacere. La început, cum spune și Stephanie, veți auzi diferite sfaturi. Cele mai multe dintre acestea vor veni de la oameni care nu știu principalul lucru despre conducerea unei companii de success. Câțiva pași simpli vă pot duce afacerea pe calea succesului. Aici, prezentăm cele cinci sfaturi de bază pe care le-am urmărit pentru a ne ajuta să ne conducem compania. -
Afacere de succes într-o nișă "pretențioasă": o antreprenoare vrea să facă 100.000 de euro din vânzări de haine pentru femei însărcinate
Claudia Stirbei a intrat in antreprenoriat in urma cu sapte ani, cand, dupa ce a ramas insarcinata, si-a dat seama ca pe piata romaneasca femeile insarcinate nu aveau prea multe optiuni, daca isi doreau sa se imbrace bine, informează wall-street.ro. -
Navigarea prin apele tulburi ale succesului. Fă-ți o hartă strategică de business
Asemenea unui GPS, o hartă a obiectivelor strategice pe care le ai te ajută să descoperi exact unde te afli cu business-ul și ce trebuie să faci ca să avansezi în domeniul tău de activitate. Nu trebuie să fii vreun mare savant ca să-ți dai seama că diferența dintre glorie și faliment constă în realizarea unui plan de business pe termen lung. Lipsa acestuia duce automat la periclitarea șanselor de succes. Construirea unuia îți poate oferi predictibilitatea și stabilitatea financiară chiar și în situații de criză. De aceea, ca să știi încotro mergi îți trebuie o hartă cu toate punctele strategice pe care le ai de parcurs. -
Clienții sunt cei mai buni manageri ai companiei tale
În business, există o regulă simplă și veche de când lumea... capitalismului: clientul nostru, stăpânul nostru. Pe de altă parte însă, mulți antreprenori uită că ei sunt și cei mai mari suporteri ai lor. Clienții vor să se identifice cu produsele pe care le consumă sau cu serviciile pe care le primesc. -
De ce echipă fantastică = afacere fantastică?
Mulți m-au întrebat de ce folosesc această sintagmă atât de des atânci când vorbesc despre echipa mea. E simplu: cred că este cea mai puternică „rețetă” pentru o afacere de succes. O să-ți spun și de ce cred acest lucru. Însă, mai întâi, permite-mi să-ți povestesc o discuție pe care am avut-o de curând cu una dintre angajatele mele. -
Născut pentru antreprenoriat!
„Există ceva mai puternic decât toate armatele lumii, iar aceasta este o idee căreia i-a sosit vremea“, scria dramaturgul de origine franceză, Victor Hugo. Octavian Bădescu, un antreprenor român cu afaceri de nişă, a ţinut cont de îndemnul marelui dramaturg şi a dat naştere unor idei extrem de îndrăzneţe care, la scurt timp, s-au transformat în businessuri de succes.
-
Spune-mi ce poze vrei să faci, ca să-ţi spun de ce ai nevoie
Felul în care facem fotografii se schimbă. Telefoanele mobile înlocuiesc încet, dar sigur, aparatele compacte. O bună parte din DSLR-uri vor fi înlocuite de aparatele mirrorless, mai mici şi uşor de folosit. Într-o epocă în care cultura imaginii contează enorm, strategia retailerilor de aparatură foto se schimbă şi ea, în funcţie de pretenţiile şi nevoile clienţilor.
-
Incubatorul de afaceri, o nouă oportunitate pentru antreprenori
Persoanele cu spirit antreprenorial, care doresc să lanseze sau să dezvolte un business, au la îndemână o serie de pârghii menite să îi ajute să îşi transforme start-up-ul într-o afacere de succes: de la diverse programe de finanţare şi facilităţi fiscale, la fonduri europene şi o multitudine de programe şi cursuri de training. Un instrument economic care poate înclina însă la fel de bine balanţa spre dezvoltarea unei companii de succes este incubatorul de afaceri.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.