afacere de succes
-
Stephanie Abrams Cartin, scriitor pentru entrepreneur.com, are câteva sfaturi în materie de business pentru cei care vor să înceapă propria afacere. La început, cum spune și Stephanie, veți auzi diferite sfaturi. Cele mai multe dintre acestea vor veni de la oameni care nu știu principalul lucru despre conducerea unei companii de success. Câțiva pași simpli vă pot duce afacerea pe calea succesului. Aici, prezentăm cele cinci sfaturi de bază pe care le-am urmărit pentru a ne ajuta să ne conducem compania. -
Afacere de succes într-o nișă "pretențioasă": o antreprenoare vrea să facă 100.000 de euro din vânzări de haine pentru femei însărcinate
Claudia Stirbei a intrat in antreprenoriat in urma cu sapte ani, cand, dupa ce a ramas insarcinata, si-a dat seama ca pe piata romaneasca femeile insarcinate nu aveau prea multe optiuni, daca isi doreau sa se imbrace bine, informează wall-street.ro. -
Navigarea prin apele tulburi ale succesului. Fă-ți o hartă strategică de business
Asemenea unui GPS, o hartă a obiectivelor strategice pe care le ai te ajută să descoperi exact unde te afli cu business-ul și ce trebuie să faci ca să avansezi în domeniul tău de activitate. Nu trebuie să fii vreun mare savant ca să-ți dai seama că diferența dintre glorie și faliment constă în realizarea unui plan de business pe termen lung. Lipsa acestuia duce automat la periclitarea șanselor de succes. Construirea unuia îți poate oferi predictibilitatea și stabilitatea financiară chiar și în situații de criză. De aceea, ca să știi încotro mergi îți trebuie o hartă cu toate punctele strategice pe care le ai de parcurs. -
Clienții sunt cei mai buni manageri ai companiei tale
În business, există o regulă simplă și veche de când lumea... capitalismului: clientul nostru, stăpânul nostru. Pe de altă parte însă, mulți antreprenori uită că ei sunt și cei mai mari suporteri ai lor. Clienții vor să se identifice cu produsele pe care le consumă sau cu serviciile pe care le primesc. -
De ce echipă fantastică = afacere fantastică?
Mulți m-au întrebat de ce folosesc această sintagmă atât de des atânci când vorbesc despre echipa mea. E simplu: cred că este cea mai puternică „rețetă” pentru o afacere de succes. O să-ți spun și de ce cred acest lucru. Însă, mai întâi, permite-mi să-ți povestesc o discuție pe care am avut-o de curând cu una dintre angajatele mele. -
Născut pentru antreprenoriat!
„Există ceva mai puternic decât toate armatele lumii, iar aceasta este o idee căreia i-a sosit vremea“, scria dramaturgul de origine franceză, Victor Hugo. Octavian Bădescu, un antreprenor român cu afaceri de nişă, a ţinut cont de îndemnul marelui dramaturg şi a dat naştere unor idei extrem de îndrăzneţe care, la scurt timp, s-au transformat în businessuri de succes.
-
Spune-mi ce poze vrei să faci, ca să-ţi spun de ce ai nevoie
Felul în care facem fotografii se schimbă. Telefoanele mobile înlocuiesc încet, dar sigur, aparatele compacte. O bună parte din DSLR-uri vor fi înlocuite de aparatele mirrorless, mai mici şi uşor de folosit. Într-o epocă în care cultura imaginii contează enorm, strategia retailerilor de aparatură foto se schimbă şi ea, în funcţie de pretenţiile şi nevoile clienţilor.
-
Incubatorul de afaceri, o nouă oportunitate pentru antreprenori
Persoanele cu spirit antreprenorial, care doresc să lanseze sau să dezvolte un business, au la îndemână o serie de pârghii menite să îi ajute să îşi transforme start-up-ul într-o afacere de succes: de la diverse programe de finanţare şi facilităţi fiscale, la fonduri europene şi o multitudine de programe şi cursuri de training. Un instrument economic care poate înclina însă la fel de bine balanţa spre dezvoltarea unei companii de succes este incubatorul de afaceri.
Recomandările editorilor
-
Samir Karia, Citibank: Abilitățile îți deschid ușa, dar caracterul te face indispensabil
Întrebarea fundamentală pe care și-o pun liderii și strategii de HR a rămas, în esență, aceeași de-a lungul anilor: ce anume transformă un bun profesionist într-un talent indispensabil pentru viitorul companiei? -
Liliana Avram, Citibank: Lecția principală în orice schimbare este să arăți micile victorii
Cel mai puternic instrument al unui lider în fața unei transformări organizaționale nu este un plan complex sau o nouă tehnologie, ci capacitatea de a face vizibil progresul. -
Comisia Europeană reacționează după decizia CJUE pe tema salariului minim european
Comisia Europeană (CE) a salutat hotărârea pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) pe tema Directivei legată de salariul minim european. Instanța a respins cererea Danemarcei, de anulare integrală a actului, cu toate că a anulat două prevederi ale directivei. -
Push sau Pull în Training sau despre strategii de marketing aplicate în HR | ANALIZĂ
În marketing, strategiile push și pull sunt douǎ moduri diferite de a aduce un produs sau un serviciu cǎtre consumator, cǎtre clientul final.