agent de vânzări
-
Dacă ești în căutarea unui loc de muncă și încă nu te-ai decis, Agenția Națională de Ocupare a Forței de Muncă are o lista de 17.854 locuri de muncă vacante primite astăzi, 29 Octombrie 2014. -
Peste 11.500 de locuri de muncă în data de 30 august 2013
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a anunțat pentru data de 30 august 11.507 locuri de muncă vacante în toată țara.
-
Peste 11.500 locuri de muncă vacante în perioada 13-19 iunie
Persoanele aflate în căutarea unui noi loc de muncă au toate motivele să spere că în următoarea perioadă vor reuși să își găsească un job. Potrivit datelor Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM), în perioada 13-19 iunie sunt înregistrate 11.554 locuri de muncă vacante în întreaga țară.
-
Peste 12.500 de locuri de muncă vacante în săptămâna următoare
Mii de locuri de muncă sunt disponibile în toată țara în următoarea săptămână, așa că cei care se află în căutarea unui job, fie că sunt absolvenți de studii superioare sau au studii medii și profesionale, au motive de bucurie. Potrivit datelor Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) sunt înregistrate 12.614 locuri de muncă în perioada 23-29 mai.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.