agentie de publicitate
-
Adrian Ghiţă este noul Director de Creaţie al agenţiei de publicitate Springer & Jacoby România, potrivit unui comunicat de presă. -
Creatorul de conţinut
După ce a lansat şi promovat primul său lung metraj, “Tatăl-fantomă”, în calitate de scenarist şi regizor, Lucian Georgescu a revenit în industria de publicitate, propunându-ne o nouă definiţie a ceea ce înseamnă advertisingul şi „renovând” agenţia căreia i-a dat viaţă în urmă cu un deceniu: GAV.
-
Vezi cu cât se mai vinde azi o agenție de publicitate digitală
Rețeaua globală de media și comunicare digitală Aegis Media a achiziționat agenția digitală Kinecto, parte din Tempo Creative Group, de la acționarii săi, Radu Ionescu și Dragoș Grigoriu.
-
Povestea românului care a condus una dintre cele mai mari agenţii de publicitate din lume
Dacă s-ar realiza un film inspirat din povestea de viaţă a lui Peter Georgescu, americanul de origine română care a condus timp de şase ani una dintre cele mai mari agenţii de publicitate din lume, Young & Rubicam, pelicula ar concura cu succes la premiile Oscar. Cu toate că mulţi pleacă în Statele Unite pentru a încerca să atingă visul american, pentru Peter Georgescu mutarea a fost o necesitate, nu o alegere.
Recomandările editorilor
-
Ionuț Dună, PPC Energie: „Am intrat pe un teritoriu complet nou, fără să avem toate informațiile, din dorința de a ne mișca repede”
Ionuț Dună, directorul general al PPC Energie, și-a început parcursul profesional în cadrul operatorului telecom Connex (actualul Vodafone) -
CEO + HR Roundtable, București: Cum devin angajații de neînlocuit?
Angajatul cu adevărat valoros nu este cel care doar bifează o sarcină, ci cel care o modelează, îi dă sens și o duce mai departe prin atitudine, integritate și capacitatea de a inova. Atunci când -
Articol susținut de DAAS EPTA RomaniaPerformanțele academice și cele sportive nu sunt incompatibile
Patrick Dinu, Ana Bărbosu și alți tineri sportivi români de top demonstrează că pot face performanță și dacă prioritizează studiile. -
Dacă este cu adevărat o piață a angajatorilor, de ce unii angajați nu vin la birou sau nu lucrează când plouă? | EDITORIAL
Piața muncii este o piață a angajatorului, și nu a angajatului, iar statisticile oficiale confirmă acest lucru.