agentii
-
18 agenții au fost premiate la ediția a XIX-a a Galei Effie 2022. În total, au fost acordate 1 Grand Effie, 9 Gold Effie, 19 Silver Effie și 30 Bronze Effie. Grand Effie a mers -
Miza “bătaliei” pentru cele două agenții UE care părăsesc Marea Britanie
Potrivit unui document de 18 pagini ce a circulat prin statele membre, o decizie privind orașele care vor găzdui Agenția Europeana a Medicamentului și Autoritatea Bancară Europeană, ambele aflate acum la Londra, va fi luată până în octombrie.
Ambele agenții relocate trebuie să fie funcționale pâna în martie 2019, când britanicii părăsesc blocul comunitar. -
Cele mai puternice agenţii de PR în 2016
Revista Biz organizează pe 26 octombrie cea de a şasea ediţie a evenimentului PR and the WEB, la Hotel Intercontinental, Bucureşti. În cadrul conferinţei se vor lansa în exclusivitate rezultatele studiului Top PR România 2016.
Topul prezintă cele mai puternice agenţii de PR în 2016 şi este alcătuit în baza analizei mai multor indicatori care măsoară performanţele financiare ale agenţiilor şi imaginea pe care acestea o au în rândul companiilor care apelează la servicii de PR. -
Studiu IAA: Digitalul va creşte, dar piaţa de publicitate scade
După un an 2013 ce a adus o nouă scădere a pieței, pentru al cincilea an consecutiv, doar 33% dintre agențiile de creație și 35% dintre clienți creditează anul 2014 ca fiind aducător de creștere la nivel de industrie.
-
5 prejudecati legate de firmele de recrutare
Afectate puternic de criza, companiile care inca mai fac angajari incearca sa reduca, pe cat posibil, costurile de recrutare. Unele decizii sunt luate, insa, pe baza unor prejudecati legate de costurile si dezavantajele externalizarii procesului de recrutare.
-
Cum sa-ti vinzi casa fara intermediari
Conceptul „For Sale By Owner” (FSBO) a fost introdus initial in SUA, Canada si Europa de Vest unde este in prezent foarte popular. In Romania acest tip de afaceri este la inceput dar capata amploare; tot mai multe persoane prefera acest tip de servicii, in schimbul intermedierii oferite de agentiile imobiliare, datorita evidentelor avantaje financiare.
Recomandările editorilor
-
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score. -
Aleksandras Česnavičius, CEO PRO TV: Puterea televiziunii constă în crearea acelor momente de „împreună”
Vremurile în care grila unei televiziuni dicta programul întregii familii s-au schimbat, însă în asta constă și frumusețea evoluției: nimic nu dispare, totul se transformă. -
Ce întrebare simplă te ajută să evaluezi dacă un dashboard e relevant
În multe organizații, dashboardurile ajung să fie colecții de grafice frumoase, dar greu de folosit în decizii. Cu fiecare lună se mai adaugă un indicator, încă un filtru, încă o vizualizare, până când instrumentul devine mai degrabă arhivă decât sprijin real. -
Cum identifici procesul care blochează trei echipe diferite, dar nu e nimeni responsabil de el
Există procese care funcționează „din inerție”: toată lumea le folosește, nimeni nu le controlează, iar blocajele se adună. Cele mai problematice sunt acele procese care afectează simultan mai multe echipe, dar care nu apar pe lista oficială a responsabilităților nimănui.