agresivitate
-
Agresivitatea și violența par să fi devenit endemice în școli și grădinițe. Este întâlnită la copii de toate vârstele, în școli de stat sau private. Într-un context social în care adulții sunt mereu grăbiți, stresați și îngrijorați, fără timp pentru relaxare și conectare, îi înșiși agresați zilnic de viața cotidiană, copiii oglindesc la nivel micro nivelul de frustrare și furie din ecosistemul lor. -
Hawking: “Mă tem că evoluţia a generat lăcomie şi agresivitate în genomul uman”
Înaintea de a sărbători cea de-a 75-a sa zi de naştere, Stephen Hawking a declarat într-un interviu pentru BBC News că singura speranţă pentru umanitate este colonizarea altor planete. -
Comportamentul pasiv-agresiv este consecința experienței din copilărie
Ipoteza pe care o avansăm este că românii au un comportament pasiv-agresiv dobândit prin educaţia din familie şi din şcoală, pe care îl perpetuează în plan personal şi profesional. Premisa de la care plecăm este că mentalitatea lui "NU" are rădăcini adânci în istorie. -
Un copil care lovește nu e rău. E un copil care poartă o frică adâncă
Natura copiilor este una generoasă și iubitoare. Acesta este unul din acele adevăruri de netăgăduit. Totodată este și una din mantrele pe care îmi doresc să le aibă fiecare părinte al cărui copil lovește, mușcă sau are alte gesturi agresive. Cred că în ultima vreme nu îmi mai place cuvântul agresiv atunci când descriu aceste gesturi. Îmi place să le numesc strigăte de ajutor sau mecanisme de apărare disperate. -
Spune-mi ce expresii foloseşti ca să-ţi spun cine eşti – II
Ştiam că nu sunt singura care sesizează şi respinge violenţa subliminală a anumitor atitudini verbale care ne populează viaţa personală şi profesională. Dar chiar nu mă aşteptam la o asemenea avalanşă de exemple. Vă mulţumesc mult. Tuturor. -
Spune-mi ce expresii foloseşti ca să-ţi spun cine eşti
Când spui, te spui, nu-i aşa? Vorbim, scriem, exprimăm. Iniţiem o conversaţie sau dăm o replică. Susţinem un discurs public. Propensiunea pentru anumite formule-standard în comunicare are întotdeauna un efect de turnesol. -
Cat costa bullying-ul pentru o companie si cum poate fi eliminat ?
Costul bullying-ului la locul de munca ajunge in medie la 10% din profitul unei companii, arata un studiu facut de Royal & Sun Alliance - cea mai mare firma de asigurari comerciale din Marea Britanie. Cum afecteaza acest fenomen piata muncii din Romania si ce optiuni au angajatorii si angajatii pentru a descuraja astfel de practici costisitoare?
-
Despre importanța cunoașterii tipologiilor temperamental-comportamentale în vânzări
Cunoașterea oamenilor contează mult mai mult decât cunoașterea produsului/serviciului, în vânzări. Oamenii „cumpără oameni”, influentați fiind de atmosfera favorabilă cumpărării.
Plecând de la această idee, am ales să vorbesc în rândurile ce urmează despre importanța tipologiilor temperamental- comportamentale în procesul de vânzare, ilustrând cum m-am convins de adevărul acestei afirmații, printr-o experiență personală.
-
Promovarea modelelor negative, principala cauză a managerilor agresivi din România - Video
Luni, 12 noiembrie, la Jurnal de leadership, am încercat să aflăm de la Dan Berteanu, Partner al companiei de consultanţă AchieveGlobal CEE, dacă managerii români sunt niște mici dictatori creativi, așa cum reieșea dintr-o cercetare făcută de o firmă de dezvoltare organizaţională.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.