
Trei tipuri de conținut intern care pot fi generate parțial cu AI, dar trebuie validate uman
Inteligența artificială a devenit un aliat tot mai prezent în comunicarea internă a companiilor. Poate redacta (…)
Inteligența artificială a devenit un aliat tot mai prezent în comunicarea internă a companiilor. Poate redacta (…)
Salesforce, liderul mondial în CRM alimentat de inteligență artificială (AI), a anunțat semnarea unui acord (…)
Tehnologia evoluează rapid, iar școala trebuie să țină pasul. În acest context, RoboHub lansează Ghidul prietenos (…)
Ce rol joacă digitalizarea în transformarea industriei? Cum pot fi atrași și păstrați tinerii specialiști într-un (…)
Peste jumătate dintre companiile din Statele Unite încurajează activ utilizarea inteligenței artificiale la locul (…)
Automatizarea accelerată și loialitatea într-o lume a algoritmilor: sunt doar două dintre provocările reale cu care (…)
Microsoft face un pas hotărât în direcția consolidării stabilității digitale în Europa. Compania americană a (…)
Inteligența artificială (AI) promite eficiență în recrutare, dar aduce și riscuri în ce privește etica. Un algoritm (…)
Carrefour România își consolidează structura de conducere odată cu numirea Gabrielei Stănică în Comitetul Executiv (…)