Alain Cardon
-
Alain Cardon, Master Certified Coach (MCC), va veni în România la începutul acestui an pentru a susține un training pentru cei care vor să descopere secretele coachingului. -
Cărțile care i-au influențat pe Alain Cardon, Marius Ghenea sau Mihaela Feodorof
Miercuri, 30 mai, începe ediția 2012 a Salonului Internațional de Carte Bookfest, organizată de Asociația Editorilor din România sub egida Federației Editorilor din România. Evenimentul va dura până pe 3 iunie și va fi găzduit de pavilioanele C1, C2, C3, C4, C5 din Complexul Expozițional Romexpo.
-
Coaching-ul aduce schimbarea in organizatii
Coaching-ul este un demers care prin natura sa este axat pe rezultate masurabile. Acesta se bazeaza pe o diagnoza clara, realista. Ca urmare, coaching-ul în întreprindere sau în alte domenii nu este o abordare analitică centrată pe studierea şi înţelegerea cauzelor invariabil istorice. Coaching-ul este mai degrabă o abordare comportamentală care se sprijiină pe o bună diagnosticare şi care rămâne centrat pe mijloacele ce trebuie mobilizate pentru îmbunătăţirea, pe viitor, a performanţei.
-
Criza si deciziile managerilor romani
„Criza” este un cuvant la moda in Romania. Odata cu folosirea lui se impune si un cadrul de referinta acceptat de majoritate: fiecare crede ca este temporara. Cand se va sfarsi totul va reveni la normal, adica viata si conditiile de munca vor fi aceleasi ca inante de prabusirea economica. Este insa o viziune superficiala.
-
Itay Talgam și Alain Cardon la Leadership 2011
Peste 100 de participanți din companii, societatea civilă și mediul academic au asistat la prezentarea susținută de Itay Talgam și la dezbaterile conferinței organizate de CODECS la Crowne Plaza București.
-
Rupeti randurile!
In unele zone de business, companiile se imita una pe cealalta si par sa se simta foarte confortabil in aceasta postura pentru ca le da un sentiment de siguranta. Din comparatia cu ceilalti, isi verifica sau isi confirma faptul ca folosesc acelasi tip de strategii, pe principiul ca daca si altii fac la fel, e bine. Companiile din domeniul farmaceutic sunt un bun exemplu in acest sens: cotele lor de piata raman cam aceleasi, an de an. Intr-un asemenea context, a gandi diferit poate fi calea de diferentiere.
-
Jocul cuburilor
Pe 29 si 30 aprilie va avea loc un workshop sustinut de Alain Cardon pe tema "Risc Management: Jocul Cuburilor". Managerii, antreprenorii, consultantii, trainerii si coachii vor afla acolo despre competitie, echipa, ierarhie sau despre factorii fizici, sociali, psihologici si existentiali care contribuie la modul de asumare a riscurilor.
-
Cum poti deveni coach
Coachingul este o meserie care se dezvolta rapid si, in ciuda falsilor profeti care-i prezic sfarsitul, merge inainte si-si gaseste noi domenii de aplicare si noi clienti. Autorul, Alain Cardon, isi propune sa explice meseria de coach intr-un alt mod, tinand cont de spiritul si originile lui, de instrumentele si de "capcanele" lui specifice, printr-un demers progresiv, deopotriva operatio-nal si conceptual.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.