Longevitate în carieră. Andrea Bocelli: „Am fost mereu convins că viața, chiar și atunci când pare să-ți ia ceva, îți dă înapoi altceva prețios”
Cum îți dai seama care sunt canalele din strategia de conținut care nu mai funcționează. Și ce faci după
Cum îți dai seama care sunt canalele din strategia de conținut care nu mai funcționează. Și ce faci după
Povestea Loredanei Bertișan-Pop, tânăra profesoară de media digitală care l-a scos pe „dumneavoastră” din relația cu studenții: Nu cred în superioritatea de la catedră
Cecilia Radu, VP & GM Novo Nordisk Dubai: În medicină, probabil că tehnologia va atinge limitele din filmele SF, dar nu va putea vindeca niciodată sufletele
Maria Wiltz, fondator Cleantech | Curajul de a începe altfel. Cum se naște un business cu sens din crize globale și dorința de a urma un vis
Valentina Iorga, Checkmk: Inteligența Artificială este un tool. Nu suplinește o strategie bună de marketing, dar o poate amplifica enorm atunci când e folosită cu cap
Lucian Popa, Managing Director Neopak Industrial | Salt în gol. Între rațiune și simțire, cum să depășești incertitudinile antreprenoriatului
Obţine strategia de care ai nevoie, acum! © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.Două adevăruri strategice incomode stau în faţa (…) Cover Story 02, December, 2013 00:00 ▪ de Michael Birshan; Martin Hirt; Kurt Strovink