Amsterdam
-
Un grup de cercetători români în colaborare cu investitori străini a dezvoltat o aplicație care ar putea schimba definitiv modul în care se face prevenția cancerului de piele. Start-up-ul Skin Vision, inclus de Mashable pe lista businessurilor cu impact în medicina preventivă, are aproximativ 500.000 de utilizatori în întreaga lume și a atras până acum finanțări de 4,5 milioane de euro. -
Tinerii cu spirit antreprenorial concurează pentru premii de 20.000 de euro
S-a dat startul înscrierilor pentru cea mai mare competiţie de antreprenoriat dedicată tinerilor din liceele şi universităţile din România, Company of the Year București, din data de 29 ianuarie 2014. Cele două categorii vizează elevii cu vârste între 15-19 şi studenţii cu vârste cuprinse între 19 şi 30 de ani. Participanții vor concura pentru calificarea la finalele europene de la Tallin și Amsterdam și pentru premii în susținere financiară de până la 7.500 USD (elevi) sau 15.000 EUR (studenți).
-
Urmăriţi lumina roşie!
Ştiţi acele semne puse la poarta casei cu „Be aware! Bad dog”? În gara din Amsterdam ar trebui să fie ceva de genul „Be aware! Crazy bikes everywhere”. Şi nu, nu este o exagerare! Dacă vizitezi Amsterdamul la pas, la un moment dat chiar te vei simţi copleşit de atâtea spiţe şi ghidoane.
-
The dutch way: Gouda, hering şi bere, vă rog!
„Doamne! Doar atât a înţeles fata asta din Olanda?! Brânză, peşte crud şi bere?!”...ei bine, ar mai fi şi „bicicletele ucigaşe” (expresia originală - „killer bikes” aparţine chiar olandezilor), lalelele (pe care totuşi le-am ratat cu vreo două luni), cartofii prăjiţi (la mare concurenţă cu bicicletele... ca număr, desigur), arhitectura (genul de clădiri pe care, dacă ai putea, le-ai lua în buzunar) şi, evident, reţeaua de canale (de menţionat cel puţin o dată în povestirile către prieteni).
-
4.000 de kilometri pe bicicletă pentru a strânge fonduri pentru Asociaţia ABC Down
Un student român va parcuge distanţa Amsterdam – Bucureşti pe bicicletă pentru a genera sprijin şi fonduri pentru Asociaţia ABC Down. Proiectul a fost iniţiat de Răzvan Isac, un student român al Universităţii Erasmus din Rotterdam. Credit Europe Bank susţine acest proiectul denumit Europe UP Ride.
-
I AMsterdam
Intr-o zi de week-end, in octombrie 2010 ajungeam în Amsterdam în zona faimoaselor muzee: Reijkmuseum și Van Gogh. Era o sambata insorita de toamna foarte apreciata de oameni de toate varstele si nationalitatile. Din primul moment, m-a atras si am retinut sloganul acelui loc: I AMsterdam.
-
Logo şi identitate vizuală nouă pentru SES
SES S.A. (Bursa Euronext Paris şi Luxemburg: SESG) îşi continuă campania de creştere, prezentându-şi noul logo şi noua identitate vizuală la deschiderea principalei expoziţii comerciale anuale din industria de profil, IBC Amsterdam. Noul brand se bazează pe folosirea consecventă a denumirii şi siglei SES pe pieţele din întreaga lume în care operatorul de sateliţi este prezent. Introducerea noii identităţi corporative susţine eforturile companiei de a crea o prezenţă globală şi o interfaţă unică pentru clienţii de pe pieţele mature şi în curs de dezvoltare.
Recomandările editorilor
-
Samir Karia, Citibank: Abilitățile îți deschid ușa, dar caracterul te face indispensabil
Întrebarea fundamentală pe care și-o pun liderii și strategii de HR a rămas, în esență, aceeași de-a lungul anilor: ce anume transformă un bun profesionist într-un talent indispensabil pentru viitorul companiei? -
Liliana Avram, Citibank: Lecția principală în orice schimbare este să arăți micile victorii
Cel mai puternic instrument al unui lider în fața unei transformări organizaționale nu este un plan complex sau o nouă tehnologie, ci capacitatea de a face vizibil progresul. -
Comisia Europeană reacționează după decizia CJUE pe tema salariului minim european
Comisia Europeană (CE) a salutat hotărârea pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) pe tema Directivei legată de salariul minim european. Instanța a respins cererea Danemarcei, de anulare integrală a actului, cu toate că a anulat două prevederi ale directivei. -
Push sau Pull în Training sau despre strategii de marketing aplicate în HR | ANALIZĂ
În marketing, strategiile push și pull sunt douǎ moduri diferite de a aduce un produs sau un serviciu cǎtre consumator, cǎtre clientul final.