Aneta Bogdan
-
Agenţia românească Brandient a câştigat două premii la ediţia din acest an a Rebrand 100® — competiţia globală ce acordă cele mai importante recunoaşteri ale excelenţei în reconstrucţie şi design de brand. Este vorba despre un premiu “Distinction”, pentru rebrandingul Comitetului Olimpic şi Sportiv Român şi un premiu “Merit” pentru rebrandingul grupului pan-asiatic Interactive Group. -
Schimbare în acționariatul Brandient
Fondul de investiții Pontus Euxinus Venture – controlat de omul de afaceri francez de origine română Alexandre Almajeanu – a intrat în acționariatul Brandient, cu o participare de 11%. În aceeași tranzacție, Tatiana Malacopol și-a vândut părțile sociale în Brandient, pe care le achiziționase în 2004. Tranzacțiile au fost consiliate de casa de avocatură Biriș Goran.
-
Criza ascunsa
Ideea de baza a conceptului de economics este raritatea, insuficienta, limitarea resurselor: cine are acces la resursele cele mai valoroase, are cele mai bune sanse de reusita.
-
Aneta Bogdan - Branding sub semnul valorii
Energica, riguroasa, plina de imaginatie si rezistenta ca un cactus in desertul pietei marcilor romanesti de valoare. Asa am cunoscut-o pe Aneta Bogdan, o profesionista a marketingului, care isi doreste sa faca din Romania un brand de succes, prin construirea unor branduri comerciale romanesti de succes.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.