
10 lucruri esențiale pe care să le faci în prima lună de muncă
Prima lună într-un job nou este mai mult decât o simplă perioadă de acomodare; este un moment decisiv în care se (…)
Prima lună într-un job nou este mai mult decât o simplă perioadă de acomodare; este un moment decisiv în care se (…)
Plecarea unui angajat dintr-o companie nu este doar un act formal de predare a badge-ului sau de semnare a (…)
În orice companie, într-un moment de criză, când apare o problemă „cu semn de întrebare” – adică nu e clar cine ar (…)
„Stăm câte 9 ore la muncă și la final de program trebuie să stăm și la coadă ca să cumpărăm câteva lucruri. Le era (…)
Soft skills-urile sunt promovate ca ingrediente esențiale pentru succesul în carieră, iar „bunul simț profesional” (…)
Într-o cultură organizațională sănătoasă, feedback-ul constant nu echivalează cu micro-managementul, ci devine un (…)
În perioada sărbătorilor, cu toții ne dorim să primim surprize sau mici cadouri care să ne aducă momente de (…)
Puține lucruri dau mai multă bătaie de cap într-un departament de HR decât documentele dezordonate. Când ai de (…)
Un contract de muncă reprezintă documentul esențial care stabilește drepturile și obligațiile angajatului și ale (…)