
Comunicarea internă: cheia implicării angajaților
Într-un mediu organizațional dinamic, comunicarea internă eficientă devine un pilon esențial pentru implicarea (…)
Într-un mediu organizațional dinamic, comunicarea internă eficientă devine un pilon esențial pentru implicarea (…)
Un nou studiu global realizat de Deloitte arată o realitate care îi îngrijorează pe angajatori: două treimi dintre (…)
Majoritatea angajaților din România cred că în 2025 vor colabora mai bine cu echipele lor, chiar dacă condițiile de (…)
Foarte mulți dintre angajați lucrează de acasă sau din colțuri diferite ale lumii, iar cultura nu se mai simte în (…)
Creșterea interesului pentru sănătatea mintală la locul de muncă a determinat companiile să caute soluții rapide și (…)
Mobilitatea angajaților dintr-o organizație, deși uneori percepută ca o realitate inevitabilă a pieței muncii (…)
Oamenii nu mai aleg locul de muncă doar pentru salariu, aceștia urmăresc un pachet complet: valori, cultură (…)
În orice organizație, conflictele între angajați sunt inevitabile. Acestea pot apărea din diverse motive, precum (…)
În fiecare zi, interacțiunile la birou pot influența semnificativ atmosfera de lucru și performanța echipei. (…)