asigurari de sanatate
-
Ministrul interimar al Sănătății, Alexandru Rafila, a tras un semnal de alarmă în această săptămână cu privire la sustenabilitatea sistemului sanitar din România. „În continuare, doar 35% dintre beneficiarii sistemului de sănătate plătesc asigurări în -
Asigurarea de sănătate: acces rapid la serviciile medicale, angajați mai productivi
Asigurarea privată de sănătate reprezintă, în România, cel mai solicitat beneficiu pe care îl cer angajații și, în același timp, cel mai des oferit de către companii. Angajații o aleg, deoarece oferă acces rapid la serviciile medicale, în momentul apariției unei astfel de necesități. În ceea ce privește avantajul direct și indirect pentru companii, un grup de angajați care beneficiază de asigurări private de sănătate vizitează medicul de la primele simptome și, în general, își rezolvă problemele medicale înainte ca acestea să devină critice. Astfel, angajații se pot concentra pe activitățile zilnice, fără a mai avea grija de a găsi soluții pentru a-și restabili starea de sănătate sau presiunea de a acoperi costurile. -
Beneficiul cel mai des oferit angajaților
De la începutul acestui an limita deductibilității pentru asigurările de sănătate a crescut de la 250 euro/an la 400 euro/an. Sunt companiile interesate să acorde astfel de beneficii angajaților? Ce schimbări au avut loc în această piață în 2015? -
Intranetul companiilor multinaţionale devin site-uri cu reduceri pentru angajaţi
Din ce în ce mai multe companii încearcă să-şi recompenseze angajaţii oferindu-le pachete de beneficii extra salariale cât mai atractive, deşi salariile se reduc sau, în cel mai bun caz, rămân constante. În topul celor mai uzuale beneficii pentru angajaţi se situează tichetele de masă urmate de programele de training profesional şi de asigurările de sănătate.
-
Ce mai înseamnă acel ceva pe lângă salariu
Într-o piaţă a muncii în care cuvintele ultimilor trei ani au fost disponibilizări şi tăieri de salarii, a vorbi despre compensaţii şi beneficii pare utopic. Nimic mai fals. Unele companii cu o cultură organizaţională puternică au ştiut mereu că succesul afacerii înseamnă angajaţi talentaţi, mulţumiţi şi sănătoşi. Altele au învăţat acest lucru tocmai în criză. Astfel, furnizorii de beneficii şi compensaţii salariale se readaptează unei pieţe care cere servicii individualizate şi nu numai.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.