baneasa shopping city
-
KIKO MILANO, brandul de machiaj, reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, își continuă expansiunea și își consolidează prezența pe piața de beauty din România prin deschiderea unui magazin în Băneasa Shopping City. -
„Dinozauri Giganți din Argentina” – o incursiune extraordinară în trecut
Băneasa Shopping City a deschis spațiul expozițional permanent Grand cu „Dinozauri Giganți din Argentina”, prima expoziție-eveniment găzduită de Grand Cosmos, ce prezintă evoluția fascinantelor reptile în toate etapele existenței acestora, de la cel mai mic dinozaur din perioada Triasică și până la cele mai mari exemplarede la finalul Cretacicului. În completare, a lansat și Universitatea Cosmos, un proiect ce le oferă posibilitatea celor interesați să capete cât mai multe cunoștințe despre subiectele expozițiilor găzduite de Grand Cosmos.
-
Heidi ChocoWorld vine în Băneasa Shopping City
Heidi ChocoWorld, magazinul concept unic în România, se mută, pentru două zile, în Băneasa Shopping City. Conceput pentru a oferi experienţe unice pasionaţilor de ciocolată, ChocoWorld va fi, în perioada 15-16 decembrie, accesibil prin Skype vizitatorilor din Băneasa Shopping City.
-
Petit Bateau vine la Bucuresti
Celebra marca franceza de vestimentatie „Petit Bateau“ va lansa primul sau magazin din Romania, odata cu colectia de primavara-vara, miercuri, 9 martie 2011, la Bucuresti, in incinta Baneasa Shopping City.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.