belgia
-
NATO se mută în casă nouă, iar de curând a început complicatul proces prin care angajații Organizației Nord-Atlantice se vor muta în sediul de la Bruxelles. -
Belgia, prima țară care va trimite un ambasador de sex feminin în Arabia Saudită
Belgia este prima țară care trimite un ambasador femeie în Arabia Saudită. Bruxelles-ul declară că această mișcare transmite un "semnal clar" Riadului - sau poate, să ajute la numirea Arabiei Saudite în cadrul unei comisii a ONU pentru drepturile femeii, în aprilie. -
Roboții preiau munca recepționerilor din spitale
Robotul Pepper, creat pentru a „înțelege” emoțiile oamenilor, e pe cale să îi înlocuiască pe angajații de la recepția a două spitale din Belgia, scrie BBC. Pepper lucrează deja în bănci, magazine și gări, iar acum, pentru prima dată, va fi activ și în domeniul medical. -
Gerard Depardieu și-a făcut companie aeriană
Actorul Gerard Depardieu a creat în Belgia o societate, Cyran’R, care are toate caracteristicile unei companii aeriene. Rolul ei este de a adăposti avionul privat al artistului, dar și de a-l închiria, la nevoie.
-
Visul unei vieţi mai bune, ca afară
Fie că au ales să plece pentru a studia sau să îşi caute un job mai bun, mulţi români au ajuns să lucreze în străinătate. Şi aici nu este vorba doar despre arhicunoscutul exod al medicilor şi, mai nou, al inginerilor şi arhitecţilor români care au luat calea Orientului Mijlociu în căutarea de proiecte şi salarii care să îi mulţumească.
-
Nou job: Part time „Shadow” Director General
Există anumite tendinţe în Belgia care sunt bine de semnalat şi în România. Este o inovaţie în strategia de angajare, care vine să răspundă unei cereri specifice. Cunoaştem foarte bine problematica femeii de carieră care are copii şi nu ştie cum să aleagă între dilema “carieră sau familie”. În acelaşi timp, există un nou tip de companii, relativ “tinere” – de aproximativ 10-15 ani -, cu o conducere tânără, de până în 40 de ani. Sunt acele IMM-uri de 30-40 de persoane, care au crescut frumos, în special datorită globalizării şi prezenţei fondatorilor în managementul cotidian.
-
Costul orar al forței de muncă în România, de peste 5 ori mai mic decât media europeană
Costul orar al forței de muncă a fost de 4,2 euro în România, de peste 5 ori mai mic decât media europeană. Costul orar al forței de muncă a fost de 23,1 euro în UE în anul 2011, în creștere cu 0,6 euro față de anul trecut și cu 1 euro față de anul 2009, potrivit datelor publicate de biroul european de statistică Eurostat.
-
Cum si in ce domeniu poti sa-ti gasesti un job la Bruxelles
Circa 1.500 de romani isi desfasoara activitatea in domeniul afacerilor europene la Bruxelles. Dintre acestia, 1.000 lucreaza in institutiile europene, iar pe ceilalti 500 ii regasim in sectorul privat al afacerilor europene.
-
Firmele din Belgia cauta angajati romani pentru joburile refuzate de belgieni
Patronatul belgian cauta forta de munca pentru sectorul hotelier, al restaurantelor si de catering, horticultura si constructii, inclusiv din Romania, chiar daca somajul din aceasta tara este ridicat.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.