bloguri
-
Credibilitatea nu se câștigă peste noapte, dar poate fi consolidată printr-o strategie de conținut bine pusă la punct. Blogurile și articolele de opinie sunt printre cele mai eficiente metode prin care profesioniștii, antreprenorii și brandurile -
Tinerii striga dupa joburi pe bloguri. Angajati-i!
Romanii se dovedesc inventivi cand e vorba de gasirea unui job. Campania inedita de personal branding din septembrie 2009 („Hire Carmen: Marketing Director seeking employment”) a impanzit centrul Bucurestiului si Internetul. Luna august 2010 a debutat si ea cu doua campanii asemanatoare pe bloguri: “Angajati-o pe Ana!” si “Angajati-l pe Sorin!”.
-
Cum sa ajungi cel mai bun blog de companie la RoBlogFest
Nu va faceti blog de companie doar pentru ca “asa e trendul”. Cititorii vor sa vada “fata umana” a organizatiei. Nu umpleti blogul cu oferte de produse si servicii. Abandonati corporatismul, politica de companie si cenzura de biznis.
-
O politica de blogging
Sunt trei ani de cand blogurile de companie au devenit un fenomen și in Romania. In acest interval, aproape ca s-a scris mai mult despre ele decat au fost folosite ca instrument de marketing. Lucrurile stau astfel, in mare parte, pentru ca a fost prezentat ca un panaceu, ca o solutie la orice și la toate problemele de comunicare ale unei companii.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.