bloguri
-
Credibilitatea nu se câștigă peste noapte, dar poate fi consolidată printr-o strategie de conținut bine pusă la punct. Blogurile și articolele de opinie sunt printre cele mai eficiente metode prin care profesioniștii, antreprenorii și brandurile -
Tinerii striga dupa joburi pe bloguri. Angajati-i!
Romanii se dovedesc inventivi cand e vorba de gasirea unui job. Campania inedita de personal branding din septembrie 2009 („Hire Carmen: Marketing Director seeking employment”) a impanzit centrul Bucurestiului si Internetul. Luna august 2010 a debutat si ea cu doua campanii asemanatoare pe bloguri: “Angajati-o pe Ana!” si “Angajati-l pe Sorin!”.
-
Cum sa ajungi cel mai bun blog de companie la RoBlogFest
Nu va faceti blog de companie doar pentru ca “asa e trendul”. Cititorii vor sa vada “fata umana” a organizatiei. Nu umpleti blogul cu oferte de produse si servicii. Abandonati corporatismul, politica de companie si cenzura de biznis.
-
O politica de blogging
Sunt trei ani de cand blogurile de companie au devenit un fenomen și in Romania. In acest interval, aproape ca s-a scris mai mult despre ele decat au fost folosite ca instrument de marketing. Lucrurile stau astfel, in mare parte, pentru ca a fost prezentat ca un panaceu, ca o solutie la orice și la toate problemele de comunicare ale unei companii.
Recomandările editorilor
-
Cum detectezi un proces care a fost creat pentru un context care nu mai există în firmă
Unele procese continuă să ruleze în organizații mult după ce motivele pentru care au fost create au dispărut. Contextul se modifică, echipele se schimbă, prioritățile evoluează, însă anumite fluxuri de lucru rămân „agățate” în sistem, ceea ce le face să... -
Producătoarea Ada Solomon este noua președintă a boardului Academiei Europene de Film
Ada Solomon, una dintre cele mai influente figuri ale cinematografiei românești și europene, a fost aleasă președintă a boardului Academiei Europene de Film, în urma votului membrilor instituției pentru mandatul 2026–2027. -
Trenduri pe piața imobiliară din România | Ce spune Bogdan Bălașa, Director General HILS Development
Piața imobiliară din România traversează o perioadă dinamică, în care cererea pentru locuințe eficiente și bine conectate la infrastructura urbană crește constant, iar așteptările clienților și investitorilor evoluează rapid. -
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score.