brand awareness
-
Feed-ul meu de Facebook a fost inundat azi de Elon Musk. Șeful companiei Tesla a anunțat că va vinde mașinile exclusiv online. Asta în condițiile în care, până acum, marea majoritate a achizițiilor s-a făcut -
Cum să construieşti o relaţie de durată între brandul tău şi clienţi: 3 valori esenţiale şi un studiu de caz
Campanii de marketing, brand awareness, advertising, toate cu un singur scop: să îţi aducă mai aproape clienţii şi să-i fidelizeze. -
Creşte-ţi brand awareness-ul prin responsabilitate socială
Pe o piaţă în care concurenţa este din ce în ce mai aprigă, iar modalităţile prin care poţi să ieşi în evidenţă sunt tot mai reduse, în condiţiile unor resurse limitate, succesul sau eşecul unei afaceri poate depinde de modul în care alegi să joci toate cărţile pe care le ai la îndemână. O astfel de carte, pe care mulţi antreprenori o au la îndemână, dar nu o folosesc este implicarea companiei în activităţi de responsabilitate socială.
-
Cum să creezi brand awareness în lumea digitală în 3 pași
Cu toții încercăm să profităm de impactul pe care social media l-a căpătat și de faptul ca internetul devine un mediu din ce în ce mai puternic de promovare și interacționare cu clienții. Conform studiului Media Fact Book 2012, digitalul a devenit al doilea mare canal de promovare la care companiile apelează, investițiile totalizând 34 mil. euro. Și atunci ce putem face pentru a crea un brand awareness puternic, care să ne aducă venituri mai mari?
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.