
Branduri care te fac să râzi: Cum umorul poate deveni un instrument puternic de marketing
Brandurile au descoperit că umorul poate fi cheia pentru a atrage atenția și a crea o conexiune reală cu (…)
Brandurile au descoperit că umorul poate fi cheia pentru a atrage atenția și a crea o conexiune reală cu (…)
Grupul sud-coreean Samsung Electronics Co. a anunţat joi că valoarea brandului său a fost estimată la 59,9 miliarde (…)
În ultimul deceniu, am fost martori la o tranziție destul de complexă în care responsabilitatea socială (…)
În ultimul timp, industria frumuseții s-a dovedit a fi plină de inovații si trend-uri creative (…)
În zilele noastre, simboluri puternice ale istoriei pot deveni un joc al marketingului, cu un slogan și o (…)
Peste 150 de oameni de afaceri, antreprenori și manageri de top, dar și pasionați de orologerie au participat joi, (…)
Coca Cola, Vodafone şi McDonald's ocupă primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016, clasament (…)
Un raport de cercetare realizat de Quantix Marketing Consulting analizează percepţiile şi comportamentele (…)
Pe 13 și 14 decembrie 2012 va avea loc, la Hotel Intercontinental, Romanian Youth Focus, o conferință (…)