BRAT
-
Interesul românilor faţă de canalele media obişnuite a suferit modificări semnificative în ultimii zece ani. Televiziunea, Radioul şi Presa scrisă se confruntă cu o tendinţă de descreştere a interesului publicului în vreme ce internetul este pe plus. Trei ore petrece populaţia din mediul urban în faţa calculatoarelor potrivit BRAT, la egalitate cu timpul petrecut în faţa televizoarelor. -
BRAT: 7 milioane de vizitatori online, lunar
De câţiva ani asistăm continuu la diversificarea şi sofisticarea modului în care oamenii accesează Internetul, arată o nouă analiză publicată azi de BRAT. Dacă în urmă cu 10 ani regula generală era ca un calculator să fie folosit de mai multe persoane pentru a accesa Internetul, printr-un singur browser, în prezent o persoană utilizează mai multe dispozitive, iar acestea devin din ce în ce mai sofisticate, oferind posibilităţi multiple de accesare a paginilor de Internet sau aplicaţiilor online favorite. Rezultatul acestei schimbări de comportament este generarea a peste 80 de milioane de clienţi unici în România, de către aproape 7 milioane de vizitatori online, lunar. -
BRAT: Internetul a devenit o utilitate
Peste 95% dintre tinerii cu vârste între 14 și 24 ani, din mediul urban, utilizează Internetul, potrivit datelor BRAT. Procentul depăşește 98% în Bucureşti şi în oraşele mari. În mediul rural este ceva mai mic, de 82%, dar cel mai probabil procentele se vor egaliza în câţiva ani. -
Investiții de 284 milioane de Euro în publicitate în primele șase luni
Monitorizarea Investițiilor în Publicitate (MIP) realizată de BRAT arată că investițiile în publicitate pe mediile monitorizate de acest serviciu (presă scrisă, radio, online și OOH) se ridică la aproximativ 284 milioane de Euro (valoare de ratecard), în primele șase luni ale anului. Publicitatea standard și de tip barter a fost în creștere cu 13%, în timp ce mica publicitate a fost în scădere, comparativ cu aceeași perioadă din 2013.
-
Peste 250 de participanţi la Ziua Cercetării Media
Ediţia din acest an a Zilei Cercetării Media organizată de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) marchează o premieră pe piaţa românească: este pentru prima dată când BRAT va face publică o radiografie a online-ului românesc aşa cum a evoluat în ultimii şapte ani. Evenimentul reuneşte practicieni experimentaţi din străinătate şi din ţară, precum şi importanţi reprezentanţi ai companiilor-cheie de pe piaţa românească.
Recomandările editorilor
-
România obține un succes internațional: judecătoarea Adina Elvira-Ghiță, aleasă la Tribunalul ONU pentru Dispute
România a obținut un succes de prestigiu în cadrul Organizației Națiunilor Unite: judecătoarea Adina Elvira-Ghiță a fost aleasă pentru un mandat de 7 ani la Tribunalul ONU pentru Dispute (UNDT), din iulie 2026. -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing. -
UE concepe o rezervă de talente pentru atragerea profesioniștilor din alte țări
Comisia Europeană a anunțat un acord politic provizoriu între Parlamentul European și Consiliul UE cu privire la Rezerva de Talente la nivel european. -
New Bond Street devine cea mai scumpă arteră comercială din lume: Calea Victoriei, în top 40 global
New Bond Street din Londra a fost desemnată pentru prima dată cea mai scumpă arteră comercială din lume. Conform unui raport realizat de Cushman & Wakefield, chiriile pe celebra stradă londoneză au crescut cu 22% în ultimul an