BRAT
-
Interesul românilor faţă de canalele media obişnuite a suferit modificări semnificative în ultimii zece ani. Televiziunea, Radioul şi Presa scrisă se confruntă cu o tendinţă de descreştere a interesului publicului în vreme ce internetul este pe plus. Trei ore petrece populaţia din mediul urban în faţa calculatoarelor potrivit BRAT, la egalitate cu timpul petrecut în faţa televizoarelor. -
BRAT: 7 milioane de vizitatori online, lunar
De câţiva ani asistăm continuu la diversificarea şi sofisticarea modului în care oamenii accesează Internetul, arată o nouă analiză publicată azi de BRAT. Dacă în urmă cu 10 ani regula generală era ca un calculator să fie folosit de mai multe persoane pentru a accesa Internetul, printr-un singur browser, în prezent o persoană utilizează mai multe dispozitive, iar acestea devin din ce în ce mai sofisticate, oferind posibilităţi multiple de accesare a paginilor de Internet sau aplicaţiilor online favorite. Rezultatul acestei schimbări de comportament este generarea a peste 80 de milioane de clienţi unici în România, de către aproape 7 milioane de vizitatori online, lunar. -
BRAT: Internetul a devenit o utilitate
Peste 95% dintre tinerii cu vârste între 14 și 24 ani, din mediul urban, utilizează Internetul, potrivit datelor BRAT. Procentul depăşește 98% în Bucureşti şi în oraşele mari. În mediul rural este ceva mai mic, de 82%, dar cel mai probabil procentele se vor egaliza în câţiva ani. -
Investiții de 284 milioane de Euro în publicitate în primele șase luni
Monitorizarea Investițiilor în Publicitate (MIP) realizată de BRAT arată că investițiile în publicitate pe mediile monitorizate de acest serviciu (presă scrisă, radio, online și OOH) se ridică la aproximativ 284 milioane de Euro (valoare de ratecard), în primele șase luni ale anului. Publicitatea standard și de tip barter a fost în creștere cu 13%, în timp ce mica publicitate a fost în scădere, comparativ cu aceeași perioadă din 2013.
-
Peste 250 de participanţi la Ziua Cercetării Media
Ediţia din acest an a Zilei Cercetării Media organizată de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) marchează o premieră pe piaţa românească: este pentru prima dată când BRAT va face publică o radiografie a online-ului românesc aşa cum a evoluat în ultimii şapte ani. Evenimentul reuneşte practicieni experimentaţi din străinătate şi din ţară, precum şi importanţi reprezentanţi ai companiilor-cheie de pe piaţa românească.
Recomandările editorilor
-
Miguel Trindade, ManpowerGroup România: Ca să faci lucrurile diferit, trebuie să ai curaj și să riști
Piața serviciilor de recrutare și muncă temporară din România este extrem de competitivă, atât din punctul de vedere al prețurilor, cât și din perspectiva angajaților și a clienților. -
Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Cum stopezi exodul angajaților? Diana Zahariea, Sergiana: Cu un spor de fidelitate de până la 20% la salariu
Este, poate, răspunsul cel mai tranșant la una dintre cele mai mari provocări ale pieței muncii din România. În timp ce multe companii se luptă în oferte punctuale de angajare, Sergiana a ales să investească masiv în loialitate.