
Cum să creezi un sistem de aprobare rapidă pentru conținut, campanii sau bugete
Fiecare oră de întârziere într-o aprobare costă. Timp, energie, viteză și uneori chiar oportunități. Indiferent că (…)
Fiecare oră de întârziere într-o aprobare costă. Timp, energie, viteză și uneori chiar oportunități. Indiferent că (…)
După doi ani de evenimente online, cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT se va desfășura cu prezență fizică pe (…)
Pandemia, prin măsurile dispuse pentru limitarea răspândirii virusului, a schimbat în organizații multe activități, (…)
Motivele pentru care oamenii urmăresc un influencer, ori un blogger sunt pentru inspiraţie, pentru a găsi (…)
Acest nume s-a născut din dorința de a face lucruri mari, de a schimba lumea. Acest nume este Little People. (…)
GolinHarris a obținut, împreună cu clienții săi Avon, Bancpost, Electrolux, Lidl, Mercedes-Benz și Orange, (…)
Motto-ul oricarui specialist in relatii publice ar trebui sa fie acesta: „Daca un copac cade intr-o padure si (…)
Sigur ca se poate trai fara lovemarks, dar sentimentele consumatorilor pot fi un factor de diferentiere pentru un (…)